bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - New in!

Netti Starby

 
New in!
 
Den här snygga tunikan låg i paketet från Lindex och jag är så nöjd!
 
 
Även en svart scarf var med i paketet som kommer bli en väldigt enkel och fin accessoar. 
 
 
Dessa byxor var alldeles för långa för mig så jag klippte bort en bit så att jag kan gå i dem.
 
 
Annars är byxorna riktigt snygga och sköna.
 
Men gud vad snabbt helgen har gått och nu är det redan en ny vecka. Den här veckan kommer att rulla på som vanligt med jobb, träning, hemmasysslor med mera och det känns lite långtråkigt. Jag känner att Jag skulle behöva bryta ett mönster eller kanske bara göra något roligt? Det känns som att jag bara jobbar så mycket att jag inte får någon tid över för annat som jag egentligen skulle behöva göra. Men tyvärr är ju livet så då jag får se vad som händer och sker i framtiden. Lite spännande men ändå jobbigt. 
 
Nu ska jag svara på era fina kommentarer och vi ses lite senare mina godingar!
 
/PUSS
 
#1 - Elin

Vad fina kläder :D
Ha en bra, ny vecka med jobb, träning etc!

Svar: Åh tack och tack detsamma! Kram
Netti Starby

#2 - MALIN

Vilka fina kläder :) Brallorna ser ju himla mysiga ut!

Svar: Tack och brallorna är jätte mysiga! Kram
Netti Starby

#3 - Liene Svärd

Fina inköp :) och kläderna ser också sköna ut.

Svar: Tack Liene! Kram
Netti Starby

#4 - MATILDA ROSQVIST

Vad fint! :)

Svar: Åh tack! Kram
Netti Starby

#5 - Carina

Så fint alltihop, och vad fin bloggen är :)Och du med! Kram!

Svar: Tack snälla! Kram
Netti Starby

#6 - Madelene

Så fint ! :)
Hoppas du får en bra vecka trotts allt :)

#7 - Tezzo

Det är så härligt med nytt och fräscht i garderoben! Ha en underbar dag!

#8 - N

Snyggt!

#9 - Gina

så fint! :)

#10 - jonna

snygga grejer :) Lindex har väldigt mycket fint just nu!

#11 - Yohanna af Skovde

Byxorna ser sjukt sköna ut!

#12 - Julia

Byxorna var såå snygga!!

#13 - Lena

Jättefin tunika enkelt men snyggt! :)

#14 - Maria Larsson

Riktigt snygga plagg!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg