bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Regnet öser ner

Netti Starby

 
Regnet öser ner
 
Kolla hur mycket det regnade här om dagen!
 

Jag stod och tittade ut från ett fönster på jobbet och regnet bara vräkte ner och jag kunde såklart inte låta bli att fota då. Det var i alla fall riktigt skönt att vara inomhus just då och jag led med dem som tvingades vara ute i detta väder. 
 
Det går väldigt segt för mig att flytta över alla mina äldre inlägg från förra bloggen för det är väldigt tidskrävande men jag försöker lägga några varje dag så det får ta den tid det tar. Jag känner mig annars väldigt nöjd med mitt val att flytta bloggen hit och det bästa är att jag har ett eget namn som jag har velat haft så himla länge nu. Visst kunde jag ordna ett eget namn hos devote men jag ville även ha lite förändring efter 1 år och 4 månader hos devote. Men vi får se vad som händer om ytterligare ett år om jag blir kvar här eller flyttar tillbaka men det får vi se då!
 
/PUSS
 
#1 - Hanna Rosell

Jag har haft blogg.se i 5 år är supernöjd!! :D

#2 - Josefine ♔

Så roligt att du flyttat till blogg.se! :D

#3 - norrbotten emmish

haha oj det regnade inte lite =)
Ha en fin måndag :D

#4 - Boel

Oj vad mycket det regnade :D

#5 - Mia Forsberg

Oj jäklar vad det regnade! Jag hade tur och hann in innan det brakade lös här :)

Ja det är härligt med gym, älskar det! som du säger så är det bra för själen, jag tycker det är bra terapi :) kram

#6 - A M

oj shit vad mycket regn! Blogg.se är den bästa bloggportalen av alla dem jag har testat!

#7 - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Shit vad det regnar haha :)

#8 - Liene Svärd

sv: Ja hon är.

Regnar verkligen! :O

#9 - NICOLE

Ja herregud jag tappade verkligen hakan när jag såg hur mycket som bara öste ner! Galet :) Men mysigt :D

#10 - natalia

OJ! Vad det regnar!

#11 - JoJo

åh jävlar vad det regnade! :o

sv; vad roligt att du tycker det! :) kram

#12 - Elfina ♥

Coola bilder på regnet!!! Och du! Kul att du flyttat hit, nytt fräscht och fint

#13 - Elin

Usch och fy med regn D: hoppas att det snart slutar och att vi får en solig höst!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg