bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Coming soon

Netti Starby

 
Coming soon


 
 
Jag har inte spanat så mycket på kläder den senaste tiden men när jag kikade hos Lindex hittade jag två jättefina stickade tröjor med ränder. De har inte landat i butikerna än men finns att spana in på hemsidan och länkar finns under kollaget.
 
Efter att jag spanade lite till hos Lindex.com hittade jag även två perfekta basjeans som skulle passa perfekt till dessa tröjor. Ett par mörkblå med utsvängda ben och ett par svarta jeans med hög midja.
 
Nu blir det bara mer och mer tjat om vårens trender och det känns liksom som vintern precis har börjat nu när snön äntligen är här. Men det är alltid lika härligt att ha något roligt att se fram emot!
 
 
/PUSS
 
#1 - Jessy

Vilka snygga byxor!! :D

#2 - Robyn

Snyggt!

#3 - annelie

att ha något och se fram emot är aldrig fel Kram :D

#4 - Erica

Åh, de svarta jeansen... <3

#5 - Celine

Såååå snygga tröjor!

#6 - Mirre

Ser finfina ut

#7 - Yohanna af Skovde

Fint kollage! :)

#8 - Kaisa - gravid & väntar mitt första barn

Jätte fina tröjor, gillar det randiga :)

#9 - Lis Mari

sv: Tack ska du ha, jag hoppas på 2016 och jobbar för det ordentligt men efter 2013 är det som att inget lyckigt har hänt. Alls.

#10 - tess- mamma till Malin & Olivia

Haha, det va en väldigt vildvuxen gran detta år, men den kändes lite som oss. Sådär kaotisk! Haha
GOTT NYTT ÅR TILL DIG!

#11 - Lucy

Det var snyggt :D

#12 - Madde / Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna

Mycket fint :). Lindex har verkligen börjat med fina saker :).

#13 - Clara

Kul med alla vårnyheter som är på gång!

#14 - Tilda Barkselius

Så kul att spana på alla vår nyheter!

#15 - Felicia - Everyday / Fashion / Modeling

Snyggt!:)

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg