bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Nyårslöfte!

Netti Starby

 
Nyårslöfte!
God morgon mina godingar!
 
Då är måndag, en ny vecka och nya möjligheter att se fram emot och det är bara härligt tycker jag. Helgen har gått lika snabbt som vanligt och jag har haft hur mysigt som helst.
 
 
 
 
 
 
Idag bjuder jag på en träningsoutfit eftersom jag har varit så slarvig med träningen på senaste tiden. Men det beror inte på motivationen utan den här gången är det tidsbrist. Under mina veckor jag inte har barnen har jag haft fullt upp med annat, att jag endast tränat en gång i veckan men det är liksom bättre än ingenting. 
Såhär kommer det att fortsätta vara fram till nästa år så då får det bli mitt nyårlöfte. Att jag ska komma igång med träningen på riktigt.
 
Vi ses lite senare mina finaste!
 
 
/PUSS
 
 
 
 
#1 - Elin

Fint!

#2 - Ida Lindborg ♡

Fintfint!

#3 - Maria-Alexandra

Snygga träningsbyxor!
Och bra att börja träna före nyår. De flesta väljer att inte röra sig alls hela december bara för att de sedan ska börja om efter nyår vilket känns lite fånigt tycker jag ;)

#4 - Linn Strömberg

Älskar tightsen!

#5 - Josefine

Låter som ett bra mål :) Snyggt!

#6 - Julia

så fina träningsleggings :)

#7 - Mamma Malin

Hoppas du håller det då! Snygga tights måste jag säga :)

#8 - Eva`s blogg

snygga brallor gillas jag skall köpa nya till våren :) skön måndag kram

#9 - ByJuliaP

Snygga träningskläder

#10 - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

snygga tights :) jag ska också komma igång med träningen i januari, men vägrar ha det som ett nyårslöfte :P

#11 - Erica

Jag behöver också komma igång med träningen på riktigt nu! Eller rättare sagt över huvud taget, jag har ju inte varit på gymmet sen i somras... :3

#12 - Anonym

Säljer fortfarande en del kläder och produkter i tradera som går ut imorgon och dagarna därefter. Dem är i nyskick alt. helt nya! Passa på med ett fynd till dig själv eller varför inte en julklapp? :)
http://www.tradera.com/profile/items/2753534/ronjaandersson93

#13 - Cissi

Den bästa träningen är den som blir av 👍🏻😂

#14 - Släpp taget. följ flödet

Snygga kläder! :D
Som du säger, en gång är bättre än ingen! Hejja :)

kram

#15 - Tea Rajkovic

Riktigt snygga byxor!

#16 - Mirre

jag brukar aldrig kunna hålla nå nyårslöften, skratt

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg