bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Fredags energi!

Netti Starby

 
Fredags energi!
God kväll alla glada!
 
Nu är det äntligen fredag kväll och det ska bli så underbart med sovmorgon imorgon. Det har varit så mycket känslomässigt för min del denna vecka då det har tagit på mina krafter ordentligt. Men nu känns det bättre när jag har en hel helg att se fram emot och ännu mer ser jag fram emot söndag då barnen kommer till mig för då är det min barnvecka.
 
 
 
 
Det blev ett besök hos Netto på hemvägen från jobbet då jag passade på att handla inför helgen. Haha jag köpte inte bara mitt favoritbröd och kvarg men jag ville bara visa att Netto säljer dessa kvarg för endast 5 kr/st just nu. 
 
 
 
När jag kom hem gjorde jag mig en smoothie för att få i mig lite fredags energi då jag blandade ihop blåbär, yoghurt, en banan och lite havregryn med extra fibrer. 
 
 
 
Det blev riktigt smarrigt faktiskt :-D.
 
 
 
 
 
 
Jag önskar er en trevlig fredag kväll och vi ses imorgon bitti igen mina godingar!
 
 
/PUSS
 
 
 
#1 - ExklusivaMoi

Jaa jag har skämpat med 2 jäkla dryga veckor, vart mye för mig i alla sinnerna typ ;/... då man tycker att livet fan inte är så nice! Men men sånt händer då å då och det gäller att man förösker skämpa på så gott det går och komma tillbaka på banan *ler*
TREVLIG HELG iaf =)

#2 - Sara - Träning & Hälsa

Nötchoklad smaken är så god!

#3 - Josefine

Oj fem kronor, vad billigt!

#4 - Erica

Åh, vad gott med smoothie! :)

#5 - Cassandra Haraldsson

Mums så gott!

#6 - Nimo

Ser såå mysigt ut och gott också

#7 - Amanda Forsman

Åh gott :)

#8 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula ★

Åh det ser gott ut :).

#9 - antonstenander

vad gott! :)

#10 - lucy

Bara fem kronor :O ska allt besöka netto :D jobbigt att veckan varit tuff för dig :( men skönt att du har en helg att se fram emot, kram !

#11 - Sarah

Va gott me smoothie :) Ja har aldrig testat o ha i havregryn o sånt :P Låter inte så gott (A)

Kram

#12 - Henrik Olsson

Trevlig helg! :)

#13 - jonna

Ser gott ut :)
Ja, jag har fler kvar att utnyttja. haha. Så bra när man kan shoppa utan att spendera pengar. :)

#14 - Vilde

Herlig! Takk for oppskrift :D

#15 - VERONICA - fashionblog

Åååh vad härligt! Bra att preppa upp! :) Mums vad mycket gott!! :)

#16 - Cissi

Vilket bra tips ;) De har massa bra saker på netto jämt ;) Hoppas du får en bra helg

#17 - ♫♪ sandra

åh gott :)

#18 - Helen

Åh den ska man nog ta och testa sig på :)

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg