bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Gärna i mitt hem!

Netti Starby

 
Gärna i mitt hem!


Just nu är jag verkligen i en inredningsperiod och tycker att det är extra roligt att bli inspirerad samt få nya idéer. Alldeles nyss spanade jag inne på Jotex hemsida där jag hittade några fina ljusstakar och tre stycken runda speglar i tre olika storlekar. Jag har inte beställt något av dessa ovanför men jag är väldigt sugen på speglarna. Men jag måste avvakta tills allt är på plats för då vet jag om jag har utrymme för dessa speglar i mitt hem.
 
Speglarna finns här <---
 
Ljusstaken i aluminium finns här <---
 
Ljusstaken i mässing finns här <---
 
Gröna ljuslyktorna finns här <---
 
(Allt finns även i andra färger)
 
 
/PUSS
 
#1 - Käthes Mode

Fin ljusstake, den guldiga till vänster! :)

#2 - Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Ett gäng nya ljusstakar är precis vad som behövs när hösten och mörkret gör intrång :)

Hoppas du haft en fin onsdag!

#3 - Viktoria Eriksson

så fina! :)

#4 - Louise

DEt finns ju så otroligt många fina saker!

#5 - Flisan

sv: ja det var kul :)

#6 - Emma Engström

Men så mycket snyggt! Kram

#7 - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Riktigt fina detaljer, det kan ju verkligen göra så mycket :)

#8 - Julia HW

Så mycket fint!

#9 - JoJo

så himla fina! :D

sv; ja det är väldigt skönt att träna faktiskt! :D kram

#10 - Liene Svärd

Vad fina grejer!

#11 - Beatrice Johansson

Så mycket fint:)
sv: hihi, tack så mycket:) Kramisar

#12 - Amanda

Åh så mycket fint!

#13 - Ida Lindborg ♡

Så fint!

#14 - OLIVIA

Fint!

#15 - --------> Nettan <-------

Verkligen snygga saker :) :)



http://nouw.com/Nettan

#16 - Enya シ

Älskar ljusstaken! :)

#17 - angelicasvarld.blogg.se

Så kul att få inreda från scratch! kommer bli super!

#18 - angelicasvarld.blogg.se

Så kul att få inreda från scratch! kommer bli super!

#19 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Så fina saker! :)

#20 - Yohanna af Skovde

Vad fin ljusstaken var!

#21 - Lady M

Fint! ja jag med, trots att jag bor utomlands, men jag vill dra iväg på semester :D

#22 - Bumsan

Godmorgon på dig! Allt bra idag?

Älskar ljusstaken :)

#23 - Bumsan

Sv: haha, nej han är ju en sötnos som smyger omkring.
Jag är glad att allt gick bra och jag hoppas på att få behålla denna läkare

#24 - Amanda Jona [SPONTAN]

Så mycket snyggt :)

#25 - Elin

Amen du så fina ljusstakar! :D de skulle jag inte tacka nej till!

#26 - Sara Ekman

Så fint :)

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg