bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Mina 10 bästa egenskaper

Netti Starby

 
Mina 10 bästa egenskaper
På senaste tiden har jag bara skrivit så mycket negativt om mig så därför bryter jag trenden med att skriva något positivt om mig istället. 
 
Jag har läst på många bloggar där de har blivit nominerade med att skriva sina fem bästa egenskaper. Därför snor jag den idén med att göra det också. Men jag väljer mina 10 bästa egenskaper som jag kommer på just nu, fast utan att fundera så mycket.
 
• Jag är ärlig och kan inte ljuga.
 
• Jag är duktig på att baka och laga mat.
 
• Jag är noggrann.
 
• Jag skulle aldrig svika någon medvetet.
 
• Jag får personer att känna sig avslappade i mitt sällskap eftersom jag är så lättsam att umgås med.
 
• Jag kan vara en riktig glädjespridare.
 
• Jag vill alltid alla väl.
 
• Jag är duktig på att passa tider.
 
• Jag ställer alltid upp för andra som behöver hjälp.
 
• Jag är duktig på att hålla det fint runt omkring mig.
 
 
Ha en toppen lördag mina underbara!
 
 
//PUSS
 
#1 - Christine & Paris

Man ska hylla sig själv oftare tycker jag!

#2 - Siri |Diabitfit|

Vad härligt att läsa :)

#3 - Anita

Fina du!! :D

#4 - snie.blogg.se

<3

#5 - Polly Svensson

Bra egenskaper med andra ord. Bra lista. Kram

#6 - Jessica

Så bra att skriva om sina bra egenskaper, dom tänker man sällan på. Härligt!! Och vilka fina bilder på dig!

#7 - Sussi

Vilka toppenegenskaper. Du låter som en sann vän <3 Kram

#8 - Petra Olsson

En bra lista tycker jag 😊Kram

#9 - Sanna

Fina egenskaper :) kram o ha en bra dag!

#10 - ♫♪ sandra

kul att läsa :)

#11 - Terese

Jätteroligt att läsa!

sv: Men tack vad roligt du tycker om det!
Kram

#12 - Elin

ÅÅ så himla fin är du!!

#13 - Josefine

Så bra :)

#15 - Sara Ekman

Bra egenskaper :)

#16 - Flisan

sv: kul att du gillar dom :D

kul läsning :)

#17 - Pauline Hurtig

så fint och bra inlägg!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg