bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Våran Valborg

Netti Starby

 
Våran Valborg


God kväll mina godingar!

Hoppas att ni har en trevlig valborgsfirande?
Jag och pojkvännen struntar i festligheter och har en myskväll istället. Vi har gjort hemgjord pizza som vi ska äta alldeles snart och efter det blir det en skräckfilm med en massa gott. Det är verkligen skönt att bara ha en lugn kväll tillsammans och imorgon ska vi hälsa på söta lamm! 

Nu ska vi duka fram här och ha en fortsatt trevlig kväll mina älsklingar!


//PUSS

❤️
#1 - Ewelina

Så mysigt! Hoppas ni har det bra!

#2 - Ewelina

Så mysigt! Hoppas ni har det bra!

#3 - Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med en myskväll :)

#4 - Marie

Så hrligt vi struntade också i allt sådant där och har också myst

#5 - Natalie Honkonen

Ååh så mysigt! Jag har oxå haft en lugn dag, skönt med såna dagar oxå. Kramar

#6 - Carina

Så underbart! Gott det ser ut. Kramar :)

#7 - Kaffehörnan

Tack för din omtanke, de värmer. Men oj vad ruggigt gott detta ser ut. De gjorde du rätt i som strunta i festen :)

#8 - Amanda - Exklusiv skönhetsblogg på Beautyboulevard

Vi har också en riktig myskväll här idag, valborg är inte riktigt min grej haha! Hoppas du får det mysigt. Kram

#9 - Erika

Låter som ni haft en fin kväll :)

#10 - radhuslivet.se

Det ser så gott ut 😍

#11 - ExklusivaMoi

Hemgjord pizza är sååå mycket bättre <33 Har lite svårt att äta pizzeria-pizzor efter min tid när jag jobbade på en sådan *lol* och färdiga köpte är BIG NO NO!! Nice valborg kändes det att ni hade (sj jobbade jag länge å sent) och ha en fantastiskt TREVLIG DAG idag, kramar<3

Svar: Tack detsamma fina du! Kram <3
Netti Starby

#12 - Ida

Gott :)

#13 - Susanna

Mysigt, brukar uppskatta sådana kvällar istället.. va gott de såg ut. Kram

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg