bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Skönhetslista

Netti Starby

 
Skönhetslista
 
 

Hur många gånger tvättar du ditt ansikte dagligen? Morgon och kväll alltså två gånger per dag.

 

 

Vilken hudtyp har du? Jag har fet hy.

 


Vilken produkt använder du för att rengöra ansiktet? 
På kvällarna när jag tvättar bort sminket använder jag en make-up remover från Neutrogena och en djuprengörande ansiktstvätt från apotekets egna märke. Avslutar med en 2-in-1 Wash Mask från Neutrogena för att ta bort orenheter och hjälpa till att avlägsna bakterier som orsakar finnar. På morgonen använder jag endast ansiktstvätten från apoteket.

 

 


Har du haft/ eller har du finnar?
I tonåren hade jag knappt några finnar men nu lider jag av vuxenacne istället.

 


Vilken foundation använder du? 
Jag använder inte foundation dagligen men jag äger en från märket elf. Den ska ge huden en jämn och matt yta och jag gillar den.

 

 

 
 

Vilken concealer använder du? Just nu använder jag en flytande från IsaDora.

 

Vad tycker du om lösögonfransar? Jag har aldrig använt lösögonfransar eftersom jag har naturligt långa ögonfransar.

 

Vilken typ av produkt/smink kan du inte leva utan? Ögonbrynsskugga för jag vill ha mörka ögonbryn.

 

Använder du make-up base/primer på ögonen? Nej utan bara vanlig ögonkräm från ACO.

 

Vilken är din favorit ögonskugga? Det är en ljus färg från IsaDora som gör att mina ögon ser piggare ut.

 


Använder du mineral smink?
 Nej.

 

 

 
 

Vad tycker du om läppglans? Jag älskar läppglans och har ingen aning om hur många jag äger.

 

Skulle du kunna lämna huset utan smink? Det har hänt några gånger.

 

Sminkar du dig varje dag? Inte när jag bara är hemma men annars fyller jag i mina ögonbryn varje dag eftersom jag vill ha dom mörka. En sak som jag har funderat länge på är att tatuera mina ögonbryn med 3D som gör att det ser naturligt ut än en vanlig tatuering. Men det får vi se om det någonsin kommer att bli av.

 

//PUSS

 

#1 - Linda

Åh vilken rolig lista, lånar den av dig ;) <3

#2 - jessy

Roligt att läsa vad du använder :D

#3 - ♫♪ sandra

kul att läsa :)

#4 - Amanda

Kul lista! :D Lyckos dig som har naturligt långa fransar! Själv måste jag lirka med lösögonfransar varje gång jag sminkar mig typ :( Kram

#5 - Alice

Rolig lista, är det okej om jag kanske lånar den? ^^ Kram.

#6 - Josefine

Brukade ha visibly clear förr, superbra!

#7 - Johanna Utterberg

Jättekul lista att läsa!! :) Kram

#8 - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Jag känner att jag borde bli duktigare på ansiktsvård när jag läser denna lista, haha. Brukar vara alldeles för trött på kvällarna, bara tvättar bort allt med vanlig handtvål (ajajaj, inte bra) eller somnar jag med sminket på.. (ajajaj, ännu värre!!) Får skärpa till mig. Här fick jag ju ett par bra tips iallafall! :))

sv: Ja, riktigt god är den! :) Kram

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg