bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Sämst på blommor och växter

Netti Starby

 
Sämst på blommor och växter
 
 
 
 
 
 
 
Jag kunde inte låta bli att fota mina söta kaktusar som äntligen har fått krukor. Innan satt dem i kaffekoppar eftersom jag inte hade några mindre krukor till dem. Jag är verkligen sämst på att ta hand om blommor men det kommer att bli spännande om katusarna kommer att överleva? Om katusarna skulle dö för mig då vet jag att blommor och växter inte är min grej.
 
På jobbet är jag ansvarig för alla blommor och jag varnade kollegorna att jag är sämst på att ta hand om blommor men hittills har bara två eller tre blommor dött under mina senaste två år på kliniken. 
 
Är ni duktiga på att ta hand om blommor?
 
 
/PUSS
 
#1 - Jessica

Vilka fina kaktusar! Jag är jättedålig på att ta hand om blommor, de vissnar alltid. Men kaktusar är ju kända för att vara lätta för att ta hand om så det brukar jag också köra på hemma :)

#2 - coffeeandcupcake.blogg.se

Vissa blommor är ju jobbiga och ta hand om ^^

#3 - Sandra'

åh så fina kaktusar :D
jag är sämst på att ta hand om blommor faktiskt haha, kram

#4 - Emma Engström - Skönhetsbloggare

Det är så snyggt med kaktusar! :D Kram

#5 - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

jag har blivit duktig på att ta hand om blommor :) men ibland kan jag glömma vattna hahaha

#6 - Sanna

Haha jag har faktiskt dödat en kaktus, alla taggar föll av... jag är verkligen sämst på och ta hand om blommor... Kram

#7 - Sara Ekman

Snyggt! :) Jag har inga gröna fingrar alls :P

#8 - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Jag är inte heller särskilt bra på blommor tyvärr...

#9 - Celine

Så fina!

#10 - Escaping Reality-ett nytt liv

Jag är kass på blommor, det enda jag klarar är orkidéer och kanske någon enstaka grön "garderobsblomma". får kanske ge kaktusarna ett försök...

#11 - http://siliiins.blogg.se

Kaktusar är bra populärt nu :-)

#12 - Viktoria Eriksson

så fina, är ganska dålig på att ta hand om blommor.. :)

#13 - Lucy

Jätte fina :D och ne mina blommor dör alltid så har plast haha

#14 - ExklusivaMoi

HAHAHHA näää jag är inte duktigt på blommor... bättre utomhus av ett konstigt anledning *S* Därför köper jag snittblommor, kort men intensivt som passar mig super ^^... annat är det med min kära mor som är hejjar på blommor å växter! Ta hand om om dig och ha en super TREVLIG VECKA nu<3

#15 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Jättefina, är också sugen på att köpa kaktusar :).

#16 - Fani

Jag är sämst och då menar jag verkligen SÄMST på att ta hand om blommor. Får jag blommor vissnar de nästan direkt, haha x( Även de som man bara behöver vattna ibland glömmer jag helt bort att vattna.
Jättefint med sådana här små kaktusar iaf! :)

#17 - Susanna

jag är lika tar död på alla levande växter och just därför tycker jag om kaktus, för dom håller sig fin.
Kram

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg