bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Allt är emot mig

Netti Starby

 
Allt är emot mig
 
 
Det är mycket som går runt i mitt huvud just nu och alla planer bara skiter sig. Som ni vet är jag mitt uppe i en flytt, jag har varit sjuk och den här gången måste jag sköta allt själv. Förra gången jag flyttade var för snart ett år sedan då jag flyttade  ifrån barnens far mot min vilja. Då hjälpte han mig. Det är han som har sitt nätverk här där vi bor och när han backar och inte vill hjälpa mig så betyder det att jag måste klara allt själv.
 
Idag fick jag äntligen tillgång till lägenheten då samtalet kom klockan 12:00. Sedan dess har jag gått till den nya lägenheten med grejer fram till klockan 20:00 då jag orkade inte mer. Grannar i området sa till mig att jag måste vara rädd om ryggen haha. Envis som jag är så kunde jag inte sluta ändå.
 
Det jobbigaste är att jag inte kommer få någon hjälp alls med flytten för de som hade erbjudit sig kan inte hjälpa mig längre. Jag har ringt en flyttfirma men de kan inte heller lova något ännu. Det känns som allt går emot mig, min rygg värker, jag hinner inte laga mat, mina barn kommer på söndag. Just nu önskar jag att det händer ett mirakel.
 
 
 
//PUSS
 
#1 - Petra Olsson

Att flytta ett hem själv går princip inte att göra ensam ,så irreterande jag var i samma sits när jag var ensamstående med mina två äldsta. Skickar en stor kram

#2 - MALIN

Tråkigt att det ska behöva bli så... Jag hade mer än gärna hjälpt dig om jag bodde närmre! Kram

#3 - Heléna

Så tråkigt att precis allt ska krångla för dig på en gång :( Jag känner igen envisheten som du beskriver - att fortsätta trots att det gör ont för man vill så gärna bli klar så man får vila och kan lägga det man håller på med bakom sig. Jag får ofta lida för min envishet för att jag fortsätter trots att kroppen säger nej, men det blir nog så för oss kvinnor som bor själva med våra barn... Tigrinnan kommer fram och försöker klara allt för att barnen ska få det bra. Krya på dig från förkylningen och var rädd om dig!!! Hoppas det löser sig på något sätt så någon erbjuder sig att hjälpa dig!!! Kramar <3

#4 - Kaffehörnan

Ops stackare dig. Tråkigt ingen kan hjälpa dig
Kram

#5 - MADDISENJ.SE

Härligt att få tillträde till lägenheten men alltid trist när det ska krångla!

#6 - Janina

så tråkigt att höra.. Hoppas allting löser sig ändå! kram

#7 - Eva`s blogg

Nä va dåligt att ingen erbjuder sig, att flytta är inte lätt o din rygg får du va rädd om vem är det annars? kunde inte din kille komma ner då?

lycka till kram

#8 - Siri |Diabitfit|

Tråkigt att det ska bli så! Kan ingen granne eller så hjälpa kanske?

#9 - FrökenTV, bloggen om tv och film

att flytta är riktigt jobbigt

#10 - Fani

Fin du är! Jättefin klänning :)

#11 - Marie

Men vad drygt, varför är han så dryg då, vad fånigt, han kan väl i allsin dar vara lite bärhjälp

Men vad jag läste hade du fått flytthjälp?

#12 - Sarah

Så jobbigt o flytta o förstår att de e ännu jobbigare om man måste göra de sj :/ Men duktig du e som klarar de :)
Vilken fin bild på dej :)

Kram

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg