bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Mitt läge just nu

Netti Starby

 
Mitt läge just nu
 
Hej på er mina älsklingar!
Jag har varit väldigt frånvarande från både bloggen och sociala medier i flera dagar på grund av flytten och för er som ni har läst i de senaste inläggen förstår varför. Det har hänt mycket mer än så men allt kan jag inte skriva här på bloggen för det är för personligt. 
 
 
 
Jag saknar er massor och speciellt att läsa era kommentarer och era underbara bloggar. En snabbis har jag haft möjlighet emellanåt men det är ändå inte samma som annars. 
 
Tyvärr blir jag lika kortfattad igen på grund av tidsbrist men jag har massor sparat i mitt utkast med inlägg som jag ser fram emot att plublicera. Jag älskar att få skriva av mig från mina tankar, känslor och mina intressen men tyvärr har inte tiden räckt till dessa dagar.
 
Ha det så underbart mina kära och vi ses när vi ses!
 
 
//PUSS
 
#1 - Heléna

Lycka till med flytten och var rädd om dig!!! Många kramar fina du <3333

#2 - Marie

Vi är förstående, så fin outfit

#3 - Felciia

Hoppas du mår bra. Jobbigt att flytta men ännu jobbigare om det är något annat du har i tankarna också. Gillar verkligen dina skor förresten :)

#4 - Matilda Berlin

Åhh vilken underbar outfit! Älskar den verkligen! =)

#5 - Släpp taget. följ flödet

Var rädd om dig och lycka till med allting! Stor styrkekram!

#6 - Amanda Jona [SPONTAN]

Helt förståeligt, kram på dig! <3

#7 - MALIN

Hoppas att flytten går bra! Jag håller tummarna för dig! Kram

#8 - ajlimullersandvik.blogg.se

all lycka ut dig finis! Ta det är det passar! Jag har också en massa kul tidsinställt på bloggen. Jag ser fram emot allt ^^

#9 - Yohanna af Skovde

Hoppas allt går bra för dig! Kram!

#10 - Hanna Sahlqvist aka Hannavic

Helt förståligt såklart!! <3

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

#11 - Polly Svensson

Lycka till med allt och inte ska du behöva be om ursäkt för det. Kramis

#12 - Eva`s blogg

Ta allt i din takt vi finns kvar :) snygg väska o skor jag har samma fast i annat märke :) RLL :) hoppas det inte är nåt allvarligt kramen

#13 - Linn Strömberg

Ta den tid som behövs! <3

#14 - Kajsa Skyman

Det är helt förståeligt! Ett stort lycka till med flytten. Kram ❤️

#15 - Isabella Huynh

lycka till med flytten!

#16 - sandra.

Tycker du gör rätt i det och man förstår varför du är lite off på bloggen, vi finns här när du är tillbaka och hoppas flytten går jättebra <3 kram

#17 - Siri |Diabitfit|

Ibland blir det så när livet kommer emellan :)

#18 - Lucy

Ovs vad det är som händer så hoppas jag du ändå mår bra även om det är lite mycket nu. Massa styrke kramar <3

#19 - moamedalicia.blogg.se

hoppas flytten går bra, och att det ordnar sig med allt annat <3

#20 - Christina

Hoppas att allt går bra med dig och att flytten går bra :)

#21 - Prietha

Lycka till med flytten!

#22 - Sara, 31 år Stockholm contact@saretta.se

Hoppas att flytten går bra nu <3

#23 - Sara Ekman

Hoppas allt kommer bli bra <3

#24 - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Usch :( lycka till med flytten

#25 - Gabriella

Hoppas att allt går bra med flytten, kram och lycka till!!

#26 - Anita

Snygg väska :D

#27 - Amanda

Hoppas allt är okej, och att flytten går bra! Kramar!!

#28 - Ramona

Vi finns kvar raring och förstår helt och fullt att det är som det är just nu <3 Ta hand om dig :) Kram

#29 - Sussi

En flytt tär på orken. Hoppas allt går bra :) Kram

#30 - Maria-Alexandra

Hoppas allt löser sig till det bästa!
Jättefin väska och skor. Verkligen ursnygga!
Kram

#31 - CAMILLAESI

fin bild :)
hoppas verkligen att allt är väl med dig även om de personliga sakerna

Kram<3

#32 - Petra Olsson

Lycka till med flytten och stor kram

#33 - MATILDA

Ta den tid du behöver :) Hoppas allt går bra!! kram

#34 - Biggeros

Ta den tid på dig som du behöver. Ta nya tag och hoppas att allt blir bra inom sinom tid. Kram

#35 - Josse

Så fin!

#36 - Natalie Honkonen

Stressa inte över bloggandet utan ta den tid du behöver! Kramar finaste!

#37 - Alice

Kramar till dig! <3

#38 - JUNITJEJ

Ingen stress! Blogga gör du när du hinner och känner för det!

#39 - Janina

Åhh lycka till med flytten!! kram

#40 - Nicole Svensson

Jättefin outfit! Stressa inte vännen. Kram :)

#41 - T e r e s e F l i n t h

Hoppas att allting är bra!

sv: Tack så mycket!!
Kram

#42 - Eva`s blogg

Kram på dig!!

#43 - Annika

Hoppas att du mår bra. Håller på att rinna bort i värmen. Kram från mig.

#44 - Amanda

Hopps allt är bra med dig!

#45 - Josse

Älskar skorna!

#46 - Helen

Lycka till! Kram ♡

#47 - Ida Lindborg ♡

snyggt!

#48 - Catrin - theVeganista

Snygga skor!!

#49 - Josäfin Andersson

Damn va snygg kjol!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg