bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Helgens mat

Netti Starby

 
Helgens mat
 Under påskhelgen struntade jag i att laga påskmat helt och hållet då vi satsade på en massa annat gott istället.
 
 
I fredags blev det tacos och i lördags blev det raggmunkar med stekt fläsk. Det var första gången jag lagade raggmunkar i hela mitt liv och dem blev supergoda! Några pannkakor slank även ner under helgen då lillgrabben hällde i några droppar karamellfärg i smeten för att få dem rosa. Även lite bakning blev det och receptet på kakorna la jag upp i tisdags. 
 
Förresten!
Tack så mycket för era fina kommentarer som jag fick angående morgoninlägget från igår. Ni skriver alltid fina kommentarer ska ni veta men igår blev jag extra rörd och därför vill jag tacka er lite extra. Vi ses lite senare mina älsklingar!
 
 
/PUSS
 
#1 - tuuli

Gott!

#2 - Jennah

Åh, raggmunkar, så längesen...

#3 - Sandra'

Så gott :)
håller med dig om att man blir så rörd av alla fina kommentarer man får :) hoppas du får en bra dag

#4 - Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Såå gott! :D Kram

#5 - fanny

åh detta blev man ju inte alls hungrig av haha! Kram

#6 - Hillevi

Kakorna ser jättegoda ut!

#7 - tess- mamma till Malin & Olivia

Raggmunk vad gooott!
Sv: Och tack så mycket, har ju en massa roligt planerat till helgen, så hoppas att man är frisk tills dess!
Kram

#8 - Cajsa

åh, tack va kul att du gillar den, fina Netti! :D

#9 - Liborius

Mums så mycket gott:)

#10 - Tilda

Åh vad mycket gott! :)

#11 - Sandra'

Har nominerat dig till en fråge-tag om du vill svara så kan du gå in och kolla :)

#12 - petra

Håller med dig ang kommentarer man blir så rörd;) rosa pannkakr det såg extra gott ut ,kramar

#13 - Moa

mums! Vad mycket goda saker

#14 - ebba

åh tacos är ju så gott :)

#15 - Alice

Åh, så mycket gott! ^^ Kram.

#16 - Annika

Vad gott det såg ut med raggmunk. Har lagt upp en bild på en kycklinggryta som jag gjorde idag på bloggen. Ha en trevlig kväll. Kram.

#17 - Linn Strömberg

Åh så mumsigt allt ser ut :)

#18 - MALIN

Vad gott det ser ut! Mums! Kram

#19 - Lucy

nej men vilket roligt påhitt att lägga i lite karamellfärg i smeten :D Det kommer jag allt göra nästa gång jag sitter barnvakt :D

#20 - Sarah

Åt oxå massa annat gott ist för påskmat :)

Kram

#21 - Julia

så gott med tacos :)

#22 - ♫♪ sandra

gott!

#23 - Dennisced


[url=http://xn----8sbwhzpef4b3bg.xn--j1amh/41-muzhskie-chasy-raznykh-stran]Мужские часы разных стран[/url] купить в Украине в интернет-магазине с доставкой наложкой

[url=http://xn----8sbwhzpef4b3bg.xn--j1amh/][img]http://xn----8sbwhzpef4b3bg.xn--j1amh/img/m/38-manufacturer_default.jpg[/img][/url]

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg