bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Galen i skor

Netti Starby

 
Galen i skor


Kollage: Skor från Nelly
 
1 här | 2 här | 3 här | 4 här | 5 här | 6 här
 
Sponsrat inlägg


Jag älskar skor och jag skulle kunna äga hur många som helst och här ovanför ser ni sex stycken par som är otroligt snygga. Perfekta till våren både till vardags samt till vårens festligheter.
 
Är du också galen i skor som mig?
 
Nu blir det goda smörgåsar, keso med aromat, fröknäcke med havssalt och Netflix!
 
 
/PUSS
 
#1 - Josefine

Snygga!

#2 - Tilda Barkselius

Åhh så snygga!

#3 - Amanda

Så snygga allihop! :)

#4 - Caroline Blomberg

Älskar de första!!

#5 - Ida

Snygga :)

#6 - ajlimullersandvik.blogg.se

Sv: jag hoppas det, har bara testat i tre dagar som sagt! :)

Kul samarbete! Jag älskar skor :-D

#7 - Yohanna af Skovde

De vita! Mhm så fina!

#8 - angelicasvarld.blogg.se

Åh de vita - snygga!

#9 - Ida Lindborg ♡

bästa känslan, att köpa skor!!!♥

#10 - Gabriella

Åh såå snygga!!

#11 - Gabriella

Åh såå snygga!!

#12 - Terese

Men yum!

sv: Men tack fina!
Kram

#13 - Linn Strömberg

Så snygga!

#14 - Mirre

Snygga

#15 - fanny

Riktigt snygga! :D
Vad är det för sponsring? :D Nyfiken

#16 - Alice

Åh, så fina! Jag älskar också skor, har alldeles för många, haha. ^^ Kram.

#17 - Moa

så snygga skor!

#18 - Sussi

Skor handlar jag inte så mycket. Men kläder däremot kan jag inte motstå ;)

#19 - Henrik Olsson

Jag gillar också skor, men äger dock endast två par idag :P

#20 - Petra Olsson

Härligt med vår skor de vita var toppen 🌟🌟kram

#21 - Henrik Olsson

Sv: Ja, men eller hur!! :D Kram

#22 - V I L M A L A ♔

Fyrorna var ju såå snygga!!

#23 - MALIN

Det är du inte ensam om! Skorna nere i mitten är mina favoriter - jättefina! Kram

#24 - Mina

Så fina :)

#25 - CAMILLAESI

så fina :-D

#26 - BEATRICE

Du är verkligen inte ensam! Skor är det bästa som finns!!!

#27 - Jessica Högberg

Oj oj. Ja, älskar skor men går mest i fotriktiga😨

#28 - Clara

Verkligen snygga!

#29 - nouw.com/tessochlex

Älskar skor, grymt snygga

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg