bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - My style today

Netti Starby

 
My style today
 
 Det är så underbart att värmen är tillbaka och efter jag har läst en massa bloggar under helgen hade många rena sommarvädret redan då. Det har icke varit sådant väder hos mig men nu har det äntligen vänt och det innebär att sommarkläderna kan börja användas igen.
 
Idag hade jag gärna haft på mig en jeanskjol med utställd passform och knäppning längs med hela framsidan som består av tryckknappar. Till kjolen bär jag helst ett enkelt vitt baslinne som kan kombineras med accessoarer ifall det känns tråkigt. Eftersom jag är sjukt bekväm av mig väljer jag ett par vita slip in sneakers för att jag vill kunna promenera långt utan att få ont i fötterna. Tidigt på morgonen är det alltid kyligt ute och då hade det varit riktigt fint med en blommig bomberjacka.
 
 
//PUSS
 
 
#1 - Julia

Så snygg outfit!
sv: hihi ja verkligen så roligt! Tack fina du! Kram

#2 - Malin

Snyggt!!

#3 - Polly Svensson

Värsta sommar outfiten ju. Vad fint, inte min stil men passar säkert på dig =). Kram

#4 - Biggeros

Jätte fräscha kläder!!!

#5 - Zaisha <3

åh bomberjackan är ju såååå himla fin!!! ja nu är det sol hos oss med :)

#6 - Celine

Så fint!

#7 - jessy

Snyggt :D

#8 - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Gillar denna outfiten sjukt mycket :D

#9 - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Gillar denna outfiten sjukt mycket :D

#10 - MATILDA

Så fint :D

#11 - Ida Lindborg ♡

Så snyggt! :D

#12 - natalia

Så snyggt!

#13 - Cassandra Haraldsson

Superfin outfit! :)

#14 - Anita

Kjolen va bra fin!

#15 - annelie

ursnyggt verkligen :D

#16 - tess

Oh vad jag gillar såna där jackor!!!!!!

#17 - JoJo

åh! så fin jackan är! *.*

sv; men tack! är själv nöjd med mina köp! :) kram

#18 - MALIN

Ääääälskar verkligen jackan! Kram

#19 - Marie

Oh snyggt, har också en liknade sådan kjol =D

#20 - Ida

snyggt :)

#21 - Pauline Hurtig

sååå fint!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg