bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Dagens utmaning - Dag 18

Netti Starby

 
Dagens utmaning - Dag 18
 
 Vad jag hade på mig idag
 
 
 Tröja från Ralph Lauren // Jeans från H&M // Skor från Dinsko 
 
 
Inget märkvärdigt idag heller men det är såhär ser jag ut idag!
Under vintertid är jag så dålig på att fota dagens outfit eftersom det är mörkt när jag är hemma. Ni ser på denna bild ovanför hur grynigt det är och sådant stör jag mig på. Men på senaste tiden har jag knappt fotat någon outfitbild eftersom jag tappar lusten men ska försöka att bättra mig ändå.
 
 
Dag 01 - En bild på mig + 5 saker om mig själv  
Dag 02 - Tre saker som finns i mitt hem 
Dag 03 - Favoritårstid 
Dag 04 - Vad som finns i min väska 
Dag 05 - Bild på vad jag senast köpte 
Dag 06 - 5 olika bilder från 2015 
Dag 07 - 3 artister jag gillar 
Dag 08 - Favoritsaker 
Dag 09 - Mina rädslor 
Dag 10 - Gamla bilder på mig 
Dag 11 - Visa mitt favoritplagg √
Dag 12 - Min sommar 
Dag 13 - Favorit tv-serier 
Dag 14 - En av mina favoritbilder som jag själv tagit 
Dag 15 - Två saker jag längtar efter 
Dag 16 - Mina favoritplatser 
Dag 17 - Fem bloggar jag läser dagligen
Dag 18 - Vad jag hade på mig i dag
Dag 19 - Min favoritlåt och varför
Dag 20 - Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 21 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
  Dag 22 - Den bästa dagen på året och varför
Dag 23 - Min dag i bilder & text
Dag 24 - Vad jag vill göra när jag går i pension
Dag 25 - Någonting jag vill göra just i denna sekund
Dag 26 - Min favoritparfym
Dag 27 - Detta är jag beroende av
Dag 28 - Hur jag firar julafton
Dag 29 - Någon jag vill byta liv med en dag och varför 
Dag 30 -  Mina husdjur
 
Ha en mysig dag mina godingar och vi ses lite senare!
 
 
//PUSS
 
#1 - Linda

Snyggt :-)

#2 - Carolina Thoor

Snyggt!

Sv; ja, det var riktigt trevligt. Trodde inte så många skulle delta eller vara med på aktiviteten, då mina boenden är lite så. Men till min stora förvåning var det många som uppskattade kvällen och tyckte det var oerhört mysigt :D

#3 - Eva`s blogg

Tjusigt :) som alltid ..ha en fin dag kram <3

#4 - Frida

Taack det ska jag göra! :)
Snygg outfit, och mysig, älskar sådana tröjor! :)

#5 - Johanna

Snygg outfit!

#6 - Jessica Högberg

Fina du!

#7 - Matilda

Så fin!

#8 - Carro

Snygging!

#9 - Janina

vilken mysig tröja!

#10 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad fint! :)

#11 - Lucy

tycker bilden blev väldigt fin på dig <3

#12 - ajlimullersandvik.blogg.se

För mig är det exakt samma, det är så trist att fota i ickeljuset, och dessutom har jag fulare kläder på mig... Men dina var snygga :D

#13 - Heléna

Lika fin som alltid <3 Hoppas du har haft en härlig dag fina Netti :D Kramar <3

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg