bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Min fina ljuslykta

Netti Starby

 
Min fina ljuslykta
 
I fredags fick jag fikabesök av en vän på kvällen då jag även blev överraskad av några presenter eftersom jag har fyllt år i veckan. 
 
 
 
Ett doftljus och en jättefin ljuslykta som passar perfekt till mitt vardagsrum då jag har mycket ljusrosa och mässing.
 
 
 
 
Jag har faktiskt kikat på en sådan ljuslykta tidigare men vilken tur att jag inte köpte den då. 
 
Ljuslyktor är något som jag aldrig kan få nog av och genom åren har jag samlat på mig en hel del. Jag har ingen aning om hur många jag egentligen äger men många är det. Ändå kan jag aldrig låta bli att kika på ljuslyktor när jag är inne i en iredningsbutik. 
 
Har ni också något som ni har mycket av i era hem?
 
 
//PUSS
 
#1 - Fanny

åh vill införskaffa mig ljuslykta!! Älskar den rosa färgen på din :D

#2 - Gabriella

Åh såå fina!!

#3 - Emma

Åh va fint!

#4 - Boel

Himla fin lykta ;D

#5 - Tilda Barkselius

Men så fin lykta!

#6 - Jessica

Åh men vad fina! Känns som något som passar dig :)
Jag skulle nog säga att marmor är något jag har mycket hemma..även om det mesta är fake haha.

#7 - NICOLE

Grattis i efterskott fina du! Och jättefin lykta :)

Svar: Tack snälla :-D Kramis
Netti Starby

#8 - Heléna

Så fina presenter :D Jag har också massor med ljuslyktor och ändå kan jag inte låta bli att titta på fler varenda gång jag kommer in i en affär :D Det är ju såååå fint :D Kramar <3

#9 - Sara Ekman

Så fin! :)

#10 - linda

Åh så fin!

#11 - ajlimullersandvik.blogg.se

Det känns som att jag har mycket av ALLT i mitt hem.., jag är ingen minimalist. Prydnatsgrejer utan funktion har jag också, tusentals. Haha.

Ja, tack och lov att tiden går fort när det nu är sådant här evighetsmörker.

#12 - AMANDA

Superfina!

#13 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Åh vad fin! :)

#14 - Pauline Hurtig

såg den där ljuslyktan och var sååå sugen på att köpa den, verkligen fin!

#15 - Marie

Jättefin, köpte sådana guldiga till min kompis som tack för hjälpen för en grej för ett tag sedan

#16 - Mikaela

Åhh fin! :D

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg