bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - My style today

Netti Starby

 
My style today
 
 
 
 
Snart kommer den här snygga omlottoppen i sammet in på Lindex och den är så himla snygg tycker jag. Till den skulle jag matcha med ett par svarta byxor och ett tufft halsband. En kappa i fuskpäls värmer bra och den här snyggingen vill jag gärna ha i min garderob. 
 
 
//PUSS
 
#1 - Petra Olsson

Den vita fluffiga ser härlig ut.kram

#2 - Liene Svärd

Snyggt! Det här var lite min stil också.

#3 - Sandra

ÄLSKAR byxorna!!

#4 - Dixi Wonderland

Så mycket fint :D

#5 - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Alltså, åh, LOVE LOVE LOVE! Den där gröna tröjan och kappan var verkligen riktigt fina! Helt min stil alltihopa :)

sv: Tack snälla! 💋

#6 - Natalia

Så fint!

#7 - ajlimullersandvik.blogg.se

Åh gosh, du har verkligen så god smak.

Svar: Åh tack :-D Kramis
Netti Starby

#8 - Celine

Älskar pälskappan!

#9 - Henrietta

Jättefina saker!

#10 - Erika

Riktigt tjusigt :)

#11 - Amanda

Riktigt snygg outfit!

#12 - Mirre

SÅ snyggt

#13 - sandra

gillar den gröna tröjan :)

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg