bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Så himla underbart

Netti Starby

 
Så himla underbart
 
Det var precis så det var igår.
Helt underbart väder då solen var framme hela dagen och då passade vi på att vara ute en stor del av dagen. Vi tog oss en promenad till ungarnas favorit ställe och självklart fick systemkameran följa med oss.
 
 
 
Vilken skillnad det blir på bildkvalitén när solen är framme för när det är mörkt och mulet blir bilderna så dåliga.
 
 
 
Annars har vi haft fullt upp hela helgen med halloweenfest, tårtbakning, fikabesök och utflykter. Jag känner mig faktiskt sliten efter helgen eftersom det har varit så himla mycket.
 
 
 
 
Men att vädret har varit bra är toppen och nu behöver jag inte bli arg om jag missar solen under veckan när jag jobbar. 
 
Ha en bra måndag och vi ses lite senare mina godingar!
 
 
//PUSS
 
#1 - Eva`s blogg

Låter härligt :) fina bilder o visst är det skillnad med kameran :) skönt med sol hoppas du får en fin måndag kramen

#2 - Alice

Vilka härliga och soliga bilder! ^^ Ni har verkligen haft fullt upp med roliga grejer, förstår att du känner dig lite sliten! Kram.

#3 - Anita

Verkligen varit en toppenhelg med vädret!! :D
Nästa helg ser dock lite mörkare ut ;)

#4 - Dixi Wonderland

Vi hade också fantastiskt väder igår. Tråkigt bara att vakna upp till en grå himmel :(

#5 - Julia Svensson

Såå fina bilder!

#6 - Johanna

Jättefina bilder! Här har också solen varit framme, hur skönt som helst!

#7 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Vilka fina bilder 😍🍁

#8 - Sussi

Fina bilder :)
Jag har missat solen, har jobbat hela helgen :( Hoppas på att solen fortsätter visa sig ett tag till nu när jag är lite ledig :)
Kram

#9 - Natalia

Så härligt :D

Hoppas du får en jättebra start på veckan <3

#10 - Celine

Så härligt!

#11 - Annsoh

Jätte fina bilder :D

#12 - FrökenTV, bloggen om tv och film

härligt

#13 - Amanda

Ja, det blir verkligen stor skillnad på bilderna beroende på hur vädret är!!

#14 - Frida

Åh vad härligt! Vilken fin tröja du har!

#15 - freja

så mysigt ! :)

#16 - Jessica Högberg

Bilder som dessa behövs i mörkret.

#17 - Maria-Alexandra

Fina höstbilder! Soliga höstdagar är ju så härliga :)

#18 - Annika

Tack för kommentaren. Vilka fina bilder på dig. Ha en trevlig kväll. Kram.

#19 - Mirre

Ja ljuset har ju stor betydelse när man fotar, man får ju mycket gratis av det =D, vilken systemkamera har du?

Svar: Jag har en Canon eos 750D. Kramis
Netti Starby

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg