bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Nu ska jag gnälla

Netti Starby

 
Nu ska jag gnälla
 
Den här veckan har några småsaker hänt som gjorde mig på dåligt humör och nu behöver jag gnälla av mig lite.
 
 
☹️  Jag har fått en vagel eller finne under mitt ena öga innanför, det är svullet och det gör ont.
 
☹️  I helgen brände jag mig på ena armen när jag höll på med ugnen i samband med matlagning. Under veckan har det blivit ett sår som svider.
 
☹️  Jag har haft ägglossning då det innebär att jag får finnar i ansiktet. En av finnarna har blivit ett stort sår på ena kinden och den svider också.
 
☹️  Varje kväll har jag haft svårt att komma till ro och har sovit väldigt dåligt. Jag är sjukt trött med andra ord. 
 
☹️  På grund av allt det här så har jag känt mig ovanligt ofräsch varje dag den här veckan och det spelar ingen roll hur länge jag duschar eller hur mycket deodorant jag tar på mig.
 
 
 
 Men idag är det fredag och det gör saken mycket bättre för jag längtar redan tills arbetsdagen är slut. Jag vill ha sovmorgon, en lång dusch och lugn och ro. 
 
 
 
 
Annars ska jag bara ta det lugnt i helgen för att samla nya krafter för det är just det min kropp behöver. Jag har börjat att äta D-vitaminer nu för det är bra att börja med sådant redan nu eftersom det tar ett tag innan man märker resultat. Förra året glömde jag att börja med dom och sådär trött vill jag inte bli igen. 
 
På mitt jobb är jag innomhus hela dagarna, det är mörkt när jag åker till jobbet och det är mörkt när jag åker hem. Solen ser jag bara genom ett fönster om jag har tur och om det är mulet på helgerna missar jag solen en längre tid. Sådan otur hade jag förra året och jag minns att jag drömde mycket om solen eftersom det var något som jag längtade efter. Jag minns också att när jag väl hade chansen att gå ut i solen betedde jag mig som att jag aldrig hade sett solen i hela mitt liv LOL.
 
Jag får hoppas på en bättre vinter denna gång och får göra det bästa av situationen. Ha en bra fredag och vi ses lite senare mina godingar!
 
 
//PUSS
 
#1 - linah

gnälla får man :D kram på dig!

#2 - Caroline

Man FÅR gnälla! Men fina bilder på dig <3

#3 - Sara Ekman

Jobbigt :(

#4 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Man får lov att gnälla! Och jag hoppas du känner dig bättre snart 🌸.
Svar; tusen tack 😘

#5 - Julia Svensson

Superfina bilder!!

#6 - Jessica Högberg

Så jobbigt att må sådär!
D vitamin börjar jag med direkt efter semestern på Malta.

#7 - Marie

Finns ju en jättebra grej på apoteket som heter absolut torr, den är super tycker jag

ja inge kul då man får finnar och plitor, det har jag nu några, samt fått munsår under näsan av den starka kortiosnnässprayen, snygg NOT

#8 - N a t h a l i e

Åh.. förstår att de är jobbigt och man får faktiskt gnälla hehe! Kram fina

#9 - Alic

Åh massa tråkigheter 😢 hoppas veckan vänder nu!

#10 - Elsa

Ibland får man faktiskt gnälla lite haha ;) Kram på dig!

#11 - Johanna Utterberg

Man får lov att gnälla av sig ibland faktiskt, hoppas du får en mysig helg iaf!! :) Kram

#12 - Fani

Ibland är det skönt att bara få gnälla av sej lite, det behöver man ibland, då känns det oftast bättre sen tycker jag :) Ägglossningen är ingen direkt favoritperiod för mej heller kan jag säga. Får supermycket problem med magen, för att inte tala om hur extremt svullen och allmänt fet jag känner mej, haha x( Ush, ibland är det jobbigt att va kvinna, haha ;)
Hoppas du får en fin helg och lyckas få lite ordentligt och bra sömn! Kram

#13 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Usch vad jobbigt att vara inne i en sån period :/ Hoppas det snart känns bättre. <3

#14 - Mallan

Ibland får man lov att gnälla och klaga :) vi är ju bara människor så. Trist med vageln, får det då och då mer sällan dock men inte alls kul.

#15 - Annika

Klart man får gnälla! Då känns det bättre och det är lättare att släppa det. Hoppas du får en fin helg. Kram Annika

#16 - annelie

hoppas du mår bättre :D kram

#17 - Sarah

De låter som att du inte haft den bästa veckan direkt :/ Hoppas nästa blir mkt bättre :)
Vaglar e så himla jobbiga..

Kram

#18 - T e r e s e F l i n t h

Men det är skönt att gnälla ibland, det måste man göra!

sv: Åh vad härligt!!
kramis

#19 - ajlimullersandvik.blogg.se

I umeå har vi midnattsvinter ganska länge, så solen är bara att glömma. Började med D-vitamin för ett tag sedan :)

#20 - Josefine

Jobbigt...

#21 - Amanda Forsman

Åh vad jobbigt :(

#22 - angelix

Härligt med helg nu!! <3

#23 - Bambi

Det är helt okej att gnälla lite ibland :) det behöver man. Jag skulle behöva göra upp en lista med gnälliga punkter lite då och då. Då kanske man får ur sig litegrann

#24 - Ida

Kunde inte kommentera senaste inlägget :(
Tänkte skriva att du verkligen har så fint hos dej :D

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg