bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - En kvinnas hämnd

Netti Starby

 
En kvinnas hämnd
 
En kvinnas hämnd är en film som jag kan se hur många gånger som helst.
 
 
Jag älskar slutet av filmen när hon hämnas tillbaka och jag vill bara göra detsamma. Har ni inte sett filmen så tycker jag att ni ska göra det för den är sjukt bra. 
Annars så har jag haft fullt upp så därför har jag inte hunnit sitta vid datorn någonting. Egentligen tänkte jag ta en bloggpaus i några dagar för att försvinna från allt som har med internet att göra men självklart kunde jag inte låta bli att kika in en stund.
 
Därför tipsar jag er om den här filmen för att jag älskar den så himla mycket. Ni får ha det så himla bra och vi ses lite senare mina finaste!
 
 
//PUSS
 
#1 - Matilda Berlin

Har faktiskt aldrig ens hört talats om den =o Men känns verkligen som en film jag måste se =) Kram <33

#2 - snie.blogg.se

den är riktigt bra! han e så läskig!

#3 - Carro

Härligt tips :)

#4 - Hanna

Den filmen har jag inte sett men din beskrivning av den gör mig nyfiken på filmen! Hoppas du får en underbar söndag <3 kram

#5 - Kattis

Har faktiskt aldrig sett denna film men får nog ta och göra det nu!😀 önskar en trevlig valborg/söndag! Kram

#6 - Annika

Ha en trevlig valborg. Kram.

#7 - Eva`s blogg

Den har jag sett o svin bra är den :) gillar henne som skådis :) trevlig valborg kram kram

#8 - Moa

Den här filmen har jag faktiskt ej sätt. Tack för tipset finis♥️

#9 - Hanna

Kanske man skulle se :D

#10 - Alice

Bra tips, inte hört talas om! ^^ Kram.

#11 - Natalie

Den måste jag se, verkar jättebra med skådespelare också! Kram

#12 - Linda

Åh, men bra tips! tror nog inte jag sett den faktiskt <3

#13 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Den är himla bra! :)

#14 - Bella

Den filmen är så bra!

#15 - frida christina

Vilket bra tips, ska verkligen kika in den!

#16 - Natalia

Har faktiskt inte sett den, kanske bör göra det :*

#17 - Natalia

Har faktiskt inte sett den, kanske bör göra det :*

#18 - Dixi Wonderland

Jag älskar Jennifer Lopez filmer <3

#19 - Louise

Ja den filmen är grymt bra! Längesen jag såg den nu :)

#20 - Carro

har också sett denna ett flertal gånger! Lopez kicked his ass och den är såå bra och spännande! girlpooower!

#21 - Blondina

Ja de har grymt fina saker för bra priser ☺️

#22 - My

Bra tips :)

#23 - annelie

har inte sett filmen tyvärr kram

#24 - ajlimullersandvik.blogg.se

Aldrig sett, men blev så peppad på det :D

#25 - Anita

Något att se! :D

Svar; Absolut, ska uppdatera om Blåa vinet så snart jag smakat det!
Kram

#26 - NICOLE

Den har jag aldrig sett :) Får lägga den på minnet :)

#27 - Flisan

Så himla bra film :D

#28 - carolines

Åh den har jag faktiskt inte sett! Ska kolla upp den! Tack för filmtips :) Hoppas du får en fin valborg! <3 Kram

#29 - MALIN

Bra tips! Har faktiskt aldrig sett denna! Kram

#30 - Lena

Åh den är ju så sjukt bra!

#31 - Sanna

Underbart med lite tips nu när inte orkar annat än att ligga ner och bara ta det lugnt!

#32 - Natalia Richardson

Denna är så bra. Var länge sen jag såg den nu. Tack får att du påminde om denna,kram.

#33 - Linda

Den filmen är riktigt bra, har sett den några gånger och skulle kunna se den igen. Kram

#34 - Bambi

Åh denna film är toppen :D Jag älskar J-Lo <3

#35 - Miss Baby Peaches

Ska försöka komma ihåg at se denna. Den verkar spännande!

#36 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Kommer inte ihåg om jag sett den, men ska kolla på den nån dag :D

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg