bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Är det bara jag?

Netti Starby

 
Är det bara jag?
 
 Herregud vad tiden går fort och det känns som det nyss var vår! Igår när jag hittade dessa bilder så kändes det som att det var nyligen jag fotade dom men det var faktiskt i våras. 
 
 
Här kommer det en "Är det bara jag" lista som handlar om mig och våra charmiga årstider:
 
 
- Är det bara jag som tycker att tiden bara går fortare och fortare för varje år?
 
- Är det bara jag som avskyr den långa mörka vintern?
 
- Är det bara jag som inte gillar vintersport?
 
- Är det bara jag som vill ha sommar året runt?
 
- Är det bara jag som längtar till nästa sommar?
 
- Är det bara jag som inte gillar kyla och en massa vinterkläder? 
 
 
 
Men nu ska vi istället försöka att fokusera på nuet för nu har vi en fin höst att se fram emot. Jag gillar speciellt i början av hösten när löven ändrar färg och när det ännu inte har blivit alldeles för mörkt. Jag har sett färgglada löv redan nu och när det blir mer av det så ska jag gå ut för att fota. 
 
 Ni får ha en fin dag och vi ses senare mina sötnosar!
 
 
//PUSS
 
#1 - elin

Gud så kul inlägg<3

#2 - Carro

Ja åren går bara fortare och jag längtar med tills nästa sommar 😉

#3 - Alice

Tycker också jättemycket om början av hösten när alla löv skiftar färg och så! ^^ Kram.

#4 - Erica

Håller med dig att tiden går så fort! Tycker den här sommaren bara försvann.. Ser inte fram emot mörker :(

#5 - Eva`s blogg

Nej det är jag med :) o nog många fler ..ja du ju äldre du blir ju fortare går tiden skall du ser :( kram å fin dag

#6 - Malin

Håller med dig på varje punkt! Men för att överleva dessa kalla tider så försöker jag fokusera på hur kul det är med höstmode :)

#7 - Linda

Även om hösten är ganska mysig så hade jag också gärna haft +25 hela året!

#8 - Hanna

Tycker också det gått as fort kändes som vår igår och nu är det höst 😱

#9 - Hanna

Jag älskar vinterns mörker och lugn men inte råkylan och ishalka. Kram

#10 - Petra Olsson

Nä då jag håller med om det mesta här;) kram

#11 - annelie

trevligt inlägg :D kram

#12 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Nej det är inte bara du, kan hålla med om samtliga punkter ;)

#13 - Johanna Utterberg

Tycker också tiden bara går fortare och fortare för varje år! ;) Kram

#14 - FeliciaO - Everyday /Fashion / Modeling

Tiden går så fort.. Hinner inte riktigt med känns det som..

#15 - Matilda Berlin

Men åhh vilken rolig lista! Alltid kul att läsa =)) Kram <3

#16 - Natalia

Så roligt inlägg :D

#17 - sarah

tack ska du ha .. håller med känndes som de varit vår för ett tag sen men det är för varit dålig sommar =/

#18 - sara

roligt med en liten lista :)

#19 - Sandra

Jag håller så med dig, jag vill redan nu ha sommar, usch hatar vintern & kyla :( <3

#20 - cecilia

har varit så dåålig sommar:(, gillar hösten men inte vinter!! Men sommar slår allt ;)

#21 - Cindy

Enig i mye! Spesielt den mørke tiden

#22 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Tiden går verkligen fort nu för tiden. Känns som man bara hinner blinka så är det ny vecka, ny månad, nytt år :/

#23 - Norahsmamma

Tiden går sjukt fort nu!!!

#24 - Carro

Hoppas du har en härlig torsdag :)

#25 - Amanda

Å så kul inlägg att läsa!<3

#26 - Amanda Sofi

Jag som precis skrev ett inlägg om hur mycket jag längtar efter vintern hehe...

#27 - Cindy

Enig i mye! Spesielt den mørke tiden

#28 - Miss Baby Peaches

Åh, det är ju så himla jobbigt med vinterkläder och vinterskor men ändå så älskar jag vintern.. iaf runt jul!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg