bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - DIY - före och efter

Netti Starby

 
DIY - före och efter
 
Här ser ni en före- och efterbild på en rullvagn!
 
 
 
 Som ni ser så sitter det en sne grind på översta hyllan på förebilden! Det satt sådana på alla tre hyllor men dom tog jag bort och satte dit lite diskret tejp för att rullvagnen inte ska rasa ihop. 
 
 
 Hjulen tog jag även bort för jag tyckte att dom var så himla fula. 
 
 
Jag mätte och klippte ut tre kartongbitar som jag därefter dekorerade med dekorplast i marmor. Tanken var att kartongbitarna skulle förvandlas till marmorbrickor och så blev det också.
 
 
 
Titta så fint det blev!
 
 
 
Nu passar den mycket bättre att stå i köket än innan då den stod i badrummet.
Jag har en ny ljusrosa rullvagn som istället står i badrummet och jag återkommer med bilder på den också i ett annat inlägg. 
Något som händer mig väldigt ofta så är det att jag får nya idéer om enkla saker som går att förändra i hemmet. Men på senaste tiden har jag inte hunnit pyssla lika mycket som förr men nu är jag igång igen. Så här framöver kommer ni att få se flera DIY inlägg!
 
Vad tycker ni om det mina finaste?
 
 
//PUSS
 
 
 
//PUSS
#1 - Linnea

Blev otroligt snyggare nu!!

#2 - Christin

Ser fint ut! Vilken rolig och fin idé! Kram

#3 - Anna

Jättefint! 😃 Kram

#4 - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Wow! GRYMT snyggt!! :)

#5 - Bella

Riktigt snyggt!

#6 - Joanna-livet med psykisk ohälsa

Så fint

#7 - Angelica

Men Gud, vad snyggt det blev <3 Kramar

#8 - Amanda

Åh vad fint det blev! :D kram

#9 - Natalia

Gud så fint du är, så duktig!

#10 - Dixi Wonderland

Va fint :D

#11 - Gabriella

Riktigt snyggt!!

#12 - Pauline Hurtig

åh snyggt!

#13 - Hanna

Åh fint! :D

#14 - Julia

Åh vad fint!

#15 - elin

Åh så fint det blev!<3

#16 - Johanna Utterberg

Så fint det blev, vad duktig du är som kommer på såna trix! <3 Kram

#17 - annelie

wow såååå fint o duktig du är <3 kram

#18 - Elvira Rehn

Så snyggt det blev!!

#19 - Celine

Snyggt!

#20 - Orsakullan som blev mamma vid 20. lärare o doula

Så fint det blev :D

#21 - MALIN

Vad duktig du är! Det blev jättefint! Kram

#22 - Heléna

Wow - du är verkligen kreativ finaste du! Det blev ju superbra!!! Hoppas du har haft en härlig dag och får en fin helg nu med massor av avkoppling och myyyyyys :D Godnatt vännen <3 Kramar <3

#23 - Cecilia

Såå fint!! :)

#24 - ullie

ja men det e ju så vilken otrolig skillnad o så fint det blir alltså duktiga du

#25 - Kattis

Så snyggt det blev!😀 Kram

#26 - Carro

Det blev ju jättebra! :)

#27 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Så smart ju! :)

#28 - snie.blogg.se

det blev jättefint! jag klädde om en byrå hemma. från svarta luckor till marmor ;)

#29 - sara

så kul med diy, ett riktigt lyft :) KRAM!

#30 - Eleonora Adriana ♥

Snyggt det blev! :)

#31 - Rebecca Adnell

Snyggt!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg