bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Garderobsfynd till nyår

Netti Starby

 
Garderobsfynd till nyår
 
 En skumpa som jag verkligen gillar så är det Asti! Jag har kvar julgodis som jag måste äta upp innan det blir gammalt och det passar perfekt till ett glas Asti.
 
 
Självklart dricker jag ur ett av mina fina vinglas från Carolina Gynning.
 
 
 
 
God kväll raringar!
Idag har jag rotat efter strumpbyxor, klänningar och smycken som jag ska ha på mig till nyår. Nu har jag bestämt mig för vad jag ska ha på mig och är nöjd med valet. Kändes onödigt att köpa nytt eftersom jag har så mycket att välja på ändå. Perfekt med garderobsfynd! Nu ska jag bara packa ner allt så att det är klart till imorgon.
 
Ska alldeles strax laga mat fast jag egentligen inte har lust. Men behöver frysa ner några matlådor och då slipper jag göra det på juldagen när jag kommer hem. Mitt hår behöver även tvättas, ska sätta på mig lösnaglarna och eventuellt lägga på mig en ansiktsmask.
Imorgon blir det att vakna ganska tidigt eftersom jag ska åka iväg på förmiddagen till en kompis där vi ska fira nyårsafton. Det ska bli så himla kul och ser verkligen fram emot det.
 
Ni får ha en mysig kväll och vi ses senare mina finaste!
 
 
//PUSS
 
#1 - Johanna Utterberg

Låter som du kommer få en härlig nyårsafton och ja visst är det kul att fynda i sin egen garderob :) Kram

#2 - Tilda

Mysigt! Hoppas du får en bra nyårsafton <3

#3 - Natalie

Åh vad gott!!! <3

#4 - Julia Svensson

Åh vad gott!

#5 - Marianne

Gillar ett glas bubblande asti en varm sommardag....men tror nog jag har en liten flaska nu också....någonstans.

Ska du åka långt till festen?

Hur som helst, hoppas du får ett riktigt fint avslut på året och att du kommer igen med ny energi 2018,
Kram

#6 - Gabriella

Åh har också det glaset, såå fint!!

#7 - corneliaeriksson.blogg.se

Garderobsfynd är verkligen toppen!

#8 - Petra Olsson

Tittar in och säger gott nytt år.kram

#9 - cecilia

åå gott!! :)

#10 - denise

Åh vilken nostalgi! Asti var den första skumpan som jag drack när jag för första gången skulle skåla in nyår med en alkoholhaltig dryck.. :-)

#11 - Carro

Mums för Asti! :)

#12 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Vinglaset var jättefint :)

#13 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Sv: Ja, det kommer att bli riktigt roligt :)

#14 - sarah

aa det är det =)

#15 - MALIN

Vad mysigt! Och gott! Kram

#16 - ullie

önskar dej ett fint 2018 Gott nytt år kramen

#17 - Maria

Bra när hittar det man ska ha i garderoben, så man slipper ut och stressa runt i butiker för att hitta nåt att sätta på sig :)
Hoppas du får en fin nyårsafton! GOTT NYTT ÅR!

#18 - my

Vad gott :D Hoppas du får en bra nyårsafton :)

#19 - Maxarna

Å Asti är så gott.. Men jag blev lite förvirrad när du skrev juldagen.. Du har ju ett helt år på dig. 😂😂😘

#20 - Carro

Gott nytt år till dig! 💕

#21 - Matilda Berlin

Men åhhh vad mysigt det ser ut!! Hoppas du får en fantastisk nyårsafton vännen <33

#22 - Mirre Sweetwords

Låter jättetrevligt

#23 - Iselin Renée

Godt nyttår :)

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg