bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Den ärliga listan

Netti Starby

 
Den ärliga listan
 

1. Tre guilty pleasures? Löjliga tjejfilmer, lyssna på musik när jag lagar mat och spontana utflykter. 

2. När grät du senast och varför? Igår för jag kände mig bara allmänt ledsen.

3. När kan du vara dig själv till 100 %? När jag känner mig bekväm.

4. Tre saker du avskyr? Snökaos, långa köer och mensvärk.

5. Hur är/var du i skolan? Vad jag minns så var jag väldigt skoltrött.

6. Vad blir du stressad av? När tiden inte räcker till.

 

7. Hur tror du att andra uppfattar dig? Busig, trevlig och omtänksam.

8. Hur uppfattar du dig själv? Barnslig, kreativ och väldigt känslig.

9. En situation som du tycker är jobbig/pinsam? Att jag alltid är så lättskrämd och hoppar till av lilla minsta. 

10. Tre otippade saker om dig själv? Jag måste alltid gå på toaletten innan jag ska iväg någonstans. Även om jag inte är ens nödig. Jag älskar att noppa bort hår i ansiktet och kan göra det i timmar om möjligheten finns. Om jag har svårt att somna brukar jag tänka på kärlekshistorier och av någon konstig anledning brukar jag somna då.

11. När känner du dig som vackrast? När jag har fixat till mig och känner mig fräsch.

12. Något du funderar mycket över? Maträtter är något som jag konstant tänker på. "Vad ska jag laga till middag?"

 

//PUSS

 ♥

#1 - annelie

kul lista kramisar

Svar: Tack snälla :-D Kramis
Netti Starby

#2 - Henrietta

Så kul att läsa!

#3 - Linda

Härligt lista :-)

#4 - sara

rolig lista att läsa! Hoppas du får en fin tisdag! :)

#5 - Therese Bjärstig

Snygga guldramar nedan1 OCh vad ska man laga till middag tycker jag ständigt ekar i huvudet ;-) KRAM!

Svar: Det är vi nog många som gör :-D Kramis
Netti Starby

#6 - Eleonora Adriana ♥

Kul lista, ha en bra dag :)

#7 - Bella

Rolig lista!

#8 - Släpp taget. följ flödet

Rolig lista :D Du är så vacker! Kramar

Svar: Åh tusen tack rara <3 Kramis
Netti Starby

#9 - Alice

Är likadan på många punkter, haha. ^^ Kram.

Svar: Kul att höra :-D Kramis
Netti Starby

#10 - Amanda

Åh vad roligt att läsa! :D kram

#11 - Jennisbeauty

Så himla snygg du är!

Svar: Åh tack snälla rara <3 Kramis
Netti Starby

#12 - freja lindsjö

Vackra du! Jag lyssnar också alltid på musik när jag lagat mat, samma när jag diskar haha :D

Svar: Åh tack snälla <3 Kramis
Netti Starby

#13 - Piezes

Bra lista! kram

Svar: Tack :-D Kramis
Netti Starby

#14 - Carro

Härlig lista! Jag älskar också löjliga tjejfilmer ;)

Svar: Haha kul att höra :-D Kramis
Netti Starby

#15 - ExklusivaMoi

HAHAHHAA...
Jag skulle nog också somna på kärlekshistorier =P... tycker sånt är smått tråkiga! Något romantiker är jag inte *S*

Svar: Haha ja det är tur att vi är olika :-D Kramis
Netti Starby

#16 - Ida

Rolig lista fina du, kram!! <3

#17 - Veronica Möller

Åh vilken roligt lista! :) Kram! ♡

#18 - Erika

Blir också väldigt stressad när tiden är knapp!

#19 - Heléna

Rolig lista och roligt att läsa dina svar :D Jättefin bild på dig <3 Kramar fina du <3

#20 - Hanna

Alltid roligt med listor och kul att lära känna dig lite bättre! Väldigt fin bild på dig <3

#21 - sandra

kul att läsa :)

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg