bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Världens kortaste arbetsdag

Netti Starby

 
Världens kortaste arbetsdag
 
...Ja idag blev det verkligen så för min del eftersom jag hade bara hunnit jobba i 1 1/2 timme innan det var dags att åka hem för att hämta en sjukling från skolan.
 
 
Det är tösen som är sjuk och hon var hängig redan igår kväll men då hade hon ingen feber. Inte imorse heller.
 
 
 Men det är ju som det är!
När jag hade hämtat henne behövde vi först gå till Coop för att handla hem lite mjölk, bröd samt något att äta eftersom ingen av oss hade hunnit ätit någon lunch. Tösen ville bara ha något kallt och plockade ihop lite gott och blandat från salladsdisken. Sedan gick vi hem och bänkade oss i soffan med våra sallader. 
 
När jag ändå var hemma passade jag på att förbereda hemgjorda semlor och vaniljkräm. Lilleman ville vara på fritids så länge han får men jag hämtade honom lite tidigare ändå och mutade med semlor haha. Det var inga problem då att få med honom hem för annars älskar han att vara på fritids. 
Har ni ätit någon semla idag?
Eftersom jag fick åka från jobbet missade jag semlorna där men här hemma har vi säkert ännu godare och nu ska jag göra iordning dom för nu är det dags för våran fettiskväll. 
 
Ha en mysig kväll och vi ses senare mina finaste!
 
 
//PUSS
 
 
#1 - Mirre - Sweetwords

Men ohh hon får krya på sig, inte lätt att avgöra exakt på morgonen, det är kort pass det gäller att avgöra

#2 - Amanda Jona [SPONTAN]

Usch så tråkigt då, hoppas hon kryar på sig fort!

#3 - Gabriella

Hoppas att hon fort blir frisk!!

#4 - Malin Ranta

Så gott med semlor! Theo hade fått semla till efterrätt på förskolan idag. Han fick en med hallonsylt och grädde. (De fick välja på mandelmassa, äppelmos och hallonsylt). Det hade tydligen varit jättegott 😂

Svar: Vad roligt att dom fick välja och det blev några variationer hos mig med :-D Kramis
Netti Starby

#5 - carolines

Mums på salladerna, ser så goda ut! Hoppas lilltjejen kryar på sig =) Blev ingen semla för mig.. är alldeles för mätt efter kinamatsbuffé haha!

#6 - JoJo

jag hoppas hon blir frisk fort. nu blev jag ju sugen på plocksallad, så gott <3 kramis

#7 - Emma

åh mums!
hoppas tösen kryar på sig fort :)

#8 - Ida

åh stackarn som blivit sjuk! :( Låter som du får en mysig helg! Kram

#9 - Heléna

Hoppas hon kryar på sig snabbt och att ni andra inte blir sjuka <3 Jag har hunnit med semla både på jobbet och sedan med Calle ikväll - lyxigt med två semlor på samma dag :D Kramar fina du <3

Svar: Vad lyxigt med två semlor och jag smäller nog i mig en till imorgon! :-D Kramis
Netti Starby

#10 - Sara Ekman

Hoppas hon mår bättre snart :) Jag åt en vaniljsemla ikväll :)

Svar: Vad gott och det gjorde min dotter också :-D Kramis
Netti Starby

#11 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Gott med plocksallad :) Hoppas hon snart mår bättre!

#12 - Henrik Olsson

Hoppas att hon kryar på sig snabbt!! <3

#13 - Eva`s blogg

jadå mini :) trist att åka hem men vad gör man? kram till er

#14 - Pauline Hurtig

åh stackarn :( så gott med sån sallad!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg