bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - spring and wine

Netti Starby

 
spring and wine
 
 Inlägget innehåller affiliatelänkar



 1. Halsduk HÄR / 2. Kappa HÄR / 3. Handskar HÄR / 4. Väska HÄR / 5. Skor HÄR

Denna kappa är verkligen så läcker och dessutom i min favorit färg plommonlila. Den färgen matchar jag snyggast med övrigt i svart och det är precis en sådan look ni ser i kollaget.
 
 
//PUSS
 
#1 - Jessica

Så snyggt!

#2 - Maria

Så mycket fint. Ja den färg på kappa klär du verkligen i
Kram

#3 - Prietha

Gud så läcker!

#4 - Carro

Så snyggt!

#5 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Såå snygg kappa! 😍

#6 - annelie

sååå snygg jacka kram

#7 - Jessica Högberg

Fan fan fan va snygg!

#8 - Malin Ranta

Ja kappan är verkligen urläcker!

#9 - Natalie Honkonen

Har aldrig förr sett en kappa i plommonlila men guu så snygg den var!! Wow, tror jag fick en ny favoritfärg!

#10 - Corina

just nu har jag bloppis

#11 - Linda

snygg outfit!

#12 - Linda

Läckert! Speciellt skorna för sådana har jag fast med brun klack och inte riktigt lika höga;)
Svar:Ja alltid kul att prova på;)

#13 - Gabriella

Åh jag ÄLSKAR verkligen kappan!!

#14 - Carro

Gullig du är, tack! :)

#15 - MALIN

Så himla fin outift :) Kram

#16 - Mirre

Jätteläckert ihop

#17 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh vilken fin kappa :)

#18 - Sara Ekman

Snyggt! :)

#19 - Heléna

Älskar verkligen färgen på kappan <333 Kramar fina du <3

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg