bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Få en solbränd och stålande hud på bara en timme!

Netti Starby

 
Få en solbränd och stålande hud på bara en timme!
 
Då vill jag tipsa om denna brun utan sol produkt från Cocoa Brown 1 Hour Tan.
 
 
 Det är en brun utan sol-mousse som ger en härlig brun färg på bara en timme och det stämmer verkligen. Jag har redan provat den och blev förvånad över hur bra den är. Hittills har jag bara använt den på benen eftersom mina ben är kritvita jämfört med övriga kroppen.
Enligt beskrivningen så kan den kan användas både på ansikte och kropp och jag är speciellt nyfiken på hur mitt ansikte kommer att få för resultat. Då syftar jag på finnar som jag lätt kan få men jag återkommer efter att ha provat det. 
 
 

Det stämmer även att moussen är lätt att applicera, torkar snabbt och är kladdfri. Att färgen även sitter i under 5-7 dagar stämmer också har jag märkt. Ett ytterligare plus i kanten är att den här ger ingen illaluktande doft som dom flesta brun utan sol produkter gör.

Perfekt för mig som inte kommer att bli solbränd alls under min semester eftersom det är mulet varje dag!

Du hittar produkten genom att klicka här <--- Adlink

 

//PUSS

#1 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Låter ju kanonbra, tack för tipset! :)

Svar: Varsågod! :-D Kramis
Anette Starby

#2 - Mirre Sweetwords

Ohh tack för tips, jag har en BUS men den luktar ju speciellt som du säger, det känns som alla fattar att man är insmord med det just eftersom man luktar BUS

Svar: Den här kan jag verkligen rekommendera! :-D Kramis
Anette Starby

#3 - Linda

Åh, bra tips :-D

#4 - Anita

Bra tips :D

#5 - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Håller med om att den är helt magiskt bra! Jag brukar dock låta den verka över natten, 1 timme tycker jag ger för lite färg :)

Berätta gärna hur det blir när du använt den i ansiktet, jag har inte vågat ännu. Brukar ha tendens att få finnar när jag avvänder bus i ansiktet :o

Svar: Jag lät den också verka över natten och självklart återkommer jag efter att ha använt den i ansiktet. Det blir en utmaning för mig som får lätt finnar haha! :-D Kramis
Anette Starby

#6 - Alice

Oj, den låter ju jättebra! :D Ska lätt prova denna om jag behöver! Kram.

#7 - Natalia

Måste prova :D

#8 - Hanna

aldrig testat brun utan sol men sprayatan har ja testat, lite kul sådär :D

#9 - Hanna

aldrig testat brun utan sol men sprayatan har ja testat, lite kul sådär :D

#10 - Amanda Sofi

Bra tips!

#11 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Kanske borde testa den :)

Svar: Ja gör det! :-D Kramis
Anette Starby

#12 - MALIN

Denna är sååååå bra! Kram

#13 - Carro

Härligt tips! :)

#14 - annelie

tack för tipset <3

Svar: Varsågod! <3 Kramis
Anette Starby

#15 - Jenny

Tack för bra tips! Har aldrig testat brun utan sol :)

#16 - amanda

Har den med, så himla bra!

#17 - elin

Bra tips måste verkligen testa den<3

#18 - Isabella Huynh

bra tips!

#19 - Linnea

Bra tips :)

#20 - Sarah

Såg den i butiken igår o så himla bra att du gillar den <3 Kram

#21 - Pauline Hurtig

har aldrig använt brun utan sol men hört mycket bra om den!

#22 - Jennie

jag ska med köpa hem denna :) har du minskat lite på texten på bloggen? Jag har lite dålig syn så ser inte så bra tyvärr. kramis

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg