bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Så himla drygt

Netti Starby

 
Så himla drygt
 
I fredags bokade jag hemleverans via postnord då jag har beställt grejer till kaninerna från zooplus. När jag bokade så sa dom på postnord att det kommer två paket under dagen mellan klockan 8-17. Klockan tio kom ett jätte stort paket och killen som levererade var så snabb att jag inte hann fråga om det andra paketet. 
Självklart låg inte allt i samma paket och då tänkte jag att det kanske kommer en till leverans på eftermiddagen? 
 
 
Klockan två orkade jag inte vänta längre så då ringde jag upp postnord igen för att fråga om det andra paketet. Det visade sig att dom hade glömt bort att leverera den och då bokades en ny hemleverans till imorgon. Hoppas verkligen att paketet kommer på förmiddagen så att jag slipper vänta i timmar igen för det känns så himla drygt. Speciellt när jag har semester och vill vara ute så mycket som möjligt. 
Ja det blev en bra start på min sista semestervecka haha.
 
Ungarnas kusin har fått för sig att hennes gosedjur fyller år idag så nu har hon ett gosedjurskalas hos sig. Ungarna cyklade nyss dit med ett varsitt gosedjur för att fira och dom får säkert jätteroligt. Själv så ska jag sitta vid datorn en liten stund, Börja med maten, städa om jag orkar och gå igenom bilderna som ligger kvar på systemkameran. 
 
Ni får ha en fortsatt bra dag och vi ses senare mina finaste!
 
 
//PUSS
 
#1 - Cindy

Kjipt når det ikke kommer på tiden!

#2 - Kashayas

Vad jobbigt att de glömde ena paketet.

#3 - Jeanette

Hatar när det där händer, varit med om det flera gånger. Hoppas paketet kommer :)

#4 - My

Känns som fler och fler får problem med postnord... Själv har jag aldrig haft några problem..

Svar: Det är första gången för mig! :-D Kramis
Anette Starby

#5 - Annika

Så söta kaniner. Kram.

#6 - Hanna

Tråkigt när det strular så! :-(

#7 - ajlimullersandvik.blogg.se

Men åh så trevligt med gosedjurskalas :D

Svar: Ja och tydligen varade inte kalaset så himla länge haha! :-D Kramis
Anette Starby

#8 - Gabriella

Usch så trist att allt inte var med!!

#9 - Erika

Tråkigt när de inte blev rätt med paketen, tur det gick att lösa i alla fall :)

#10 - Jonna Persson

men hur söta!

#11 - Norahsmamma

Tråkigt när det strular...fin bild.

#12 - Släpp taget. följ flödet

Det är ju så tråkigt när det ska strula...
Hahah vad mysigt med gosedjurskalas :D Kramar <3

#13 - Bella

Nej vad drygt!

#14 - MALIN

Haha alltid ska det klydda något när Postnord ska leverera ;) Kram

#15 - Carro

Usch vad tråkigt, hoppas det andra paketet kommer tidigt imorgon! :)

#16 - Moa Kandelin

Men åh vad segt. Hoppas de kommer imorgon!

#17 - Jenny

Nej vad segt att det strulade med det andra paketet..! Och apropå gosedjurskalas - det lät ju bra mysigt haha :)

#18 - Linnea Kinis

så drygt att sitta och vänta på paket! men hoppas den kommer imorgon då :)

#19 - Linnea

Postnord suger verkligen.
Dom hade skrivit fel namn på ett super viktigt paket som jag självklart inte fick ut..
Fick krångla med dom i över två veckor innan mitt humör brast vilket gjorde att dom fixade det..
Synd bara att man ska tappa humöret innan dom gör något..

Svar: Nä fy vad jobbigt! Kramis
Anette Starby

#20 - Tilda

Åh vad typiskt! Hoppas att det kommer imorgon <3

#21 - annelie

tråkigt att de strulade me paketen kram <3

#22 - Sara

Nej men vad irriterande! Hoppas verkligen att paketet dyker upp tidigt imorgon :)

#23 - Denise

Nej vad drygt! Hatar att behöva sitta hemma och vänta vad det än är. All service som ska ske säger dom ju alltid typ kommer någon gång mellan 8-17! Yeey liksom.

#24 - Julia Persson

Så söta kaniner ;)

#25 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så tråkigt när det blir så :(

#26 - Sandra

Men åh :/ så himla segt när man väntar på paket & så kommer det inte.. Dåligt av dem.. Hoppas det kommer imorgon, och så gullig bild <3

#27 - ullie

åhhh alltså ja hatar o sitta o vänta när de lovar o sen inte kommer är så himla dåligt
hoppas verkligen i morg nu då lycka till kramen

#28 - Carro

Hoppas du får en härlig tisdag! :)

#29 - Celine

Vad irriterande med paketen! Hoppas det löser sig :)

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg