bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Blommor får jag aldrig nog av

Netti Starby

 
Blommor får jag aldrig nog av
 
 This post contains adlinks from Adviral


Blus, Riverisland / Kjol, Missselfridge / Blå skor, Zalando / Klänning, Zalando / Rosa skor, Zalando / Parfym, Eleven

 

Som rubriken lyder så får jag aldrig nog av blommor och det vill jag se mera av hela sommaren ut. På midsommarafton ville jag ha på mig en blommig blus men hittade dock inte den rätta så det blev något helt annat. Jag har inte visat bilder ännu från min midsommar eftersom jag har inte hunnit att gå igenom alla bilderna från systemkameran. Men senare idag ska jag visa bilder för er då ni även får se hur jag gick klädd på midsommarafton och vad vi gjorde.

 

//PUSS

#1 - Ramona

Blomster är så fint på sommaren <3 Ser fram emot midsommar bilderna :) God morgon och ha en toppen dag <3

#2 - Natalie Honkonen

Så fint, älskar också blommor!

#3 - Cindy

Så fint! Blomster er herlig <3

#4 - Carro

Vilket härligt kollage :)

#5 - Anita

Håller med dig, blommor kan jag inte heller få nog av :D

#6 - Linda

Sååå fina plagg!

#7 - Matilda Berlin

Det är såå himla fint ju!!! <3

#8 - Mirre Sweetwords

Galet snyggt

#9 - elin

Den parfymen doftar så gott!<3

#10 - Boel

Fina plagg!

#11 - Pink Unicorn Metalhead

Så fint! Älskar också blommönster på kläder.
Ja det är verkligen supermysigt där :)

#12 - Josefine

Så fint!!

#13 - Petra

Vilken inspo bild 💞🌸älskar dessa färger kram

#14 - Norahsmamma

Härlig inspo!

#15 - annelie

de är fint me blommor kram

#16 - Linnea

Så fint med blommor!

#17 - Dixi Wonderland

Älskar blommor <3

#18 - Bella

Så mycket fint!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg