bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Midsommarafton

Netti Starby

 
Midsommarafton
 
 Bättre sent än aldrig men här kommer ett inlägg om min midsommarafton.
 
Jag och mina barn hade semester och var hos min mamma samt min syster i Stockholm då vi firade midsommarafton med övrig släkt.
 
 
Först gjorde vi oss fina hemma hos min mamma och här ser ni en bild på finaste tösen med sin mormors katt.
 
 
Jag hade planerat dagen innan att hitta något blommigt i Täby Centrum men hittade dock inget. Tillslut efter alla besök i alla möjliga butiker så fick det bli en ljusrosa topp som jag hittade inne på Cubus. Någon underdel hittade jag inte så därför fick det bli en långkjol med slits som jag hade med mig.
 
 
När vi kom hem till våra släktingar så promenerade vi bort mot en festplats där det var en massa folk som tittade eller dansade runt midsommarstången.
 
 
Lilleman tyckte att det var töntigt och ville absolut inte dansa runt midsommarstången.
 
 
Det ville inte tösen heller med hon ville ändå vara med på bild.
 
 
Så vi stannade inte kvar på festplatsen så länge eftersom ungarna tyckte att det var tråkigt och det tyckte även vi vuxna så det gjorde inget.
 
 
Lilleman höll för öronen hela vägen därifrån eftersom man hörde musiken trots att vi var långt bort från festplatsen. Dom spelade "små grodorna" och då frågade jag lilleman om vi kunde dansa och då blev han ännu surare.
 
 
Vi hade jättefint väder och när vi kom tillbaka satte vi oss ute på deras framsida med ett glas kallt.
 
 
Sedan blev det sill med potatis och jag som aldrig har gillat sill förut gillade faktiskt det i år. Jag har kanske blivit vuxen?
 
 
Åh jag älskar deras inredning inne på toaletten och här ser ni en bild.
 
 
I området finns det en lekplats där ungarna hittade några barn att leka med.
 
 
Medan grillen var igång så visade tösen för mormor när hon hjular.
 
 
Samt även andra konster.
 
 
Sedan var det dags att äta igen och jag passade på att ta bilder innan alla var till bords. Därför ser ni inget kött på bilderna.
 
 
Herrgud vad vi åt och så himla gott det var.
 
 
Efter maten blev det kaffe och kaka. Senare på kvällen åkte vi tillbaka hem till ungarnas mormor då vi lyssande på gamla godingar en stund innan vi nattade kuddarna.
 
 
//PUSS
 
#1 - Carro

Mysig midsommar :)

#2 - Amanda Sofi

Så härliga bilder!

#3 - Erika

Verkade som en mysig dag :)

#4 - Anna

Härliga bilder! :) Kram

#5 - Petra Olsson

Så kul att se lite av eran midsommar. mina gillar inte heller att dansa runt stången haha kram

#6 - Celine

Ser jättemysigt ut!

#7 - Mirre Sweetwords

Så fina ni är och fin dukning

#8 - Hanna

Vilka underbara bilder! Så fina ni alla är <3 kram

#9 - Louise

Vilka fina bilder 😊 Kram

#10 - Amanda

Så härliga bilder<3

#11 - ajlimullersandvik.blogg.se

det ser strålande ut! <3 Vilken megahelg!!

#12 - Bella

Så mysigt ni verkar ha haft det!

#13 - Amanda

Ni ser ut att ha haft det super mysigt! :) kram

#14 - Pauline Hurtig

vilka härliga bilder! låter som en bra midsommar!

#15 - Sara Ekman

härliga bilder :)

#16 - elin

Åh så manga härliga bilder!<3

#17 - Ida

Åh vad härliga bilder!! :)

#18 - Sara

Lät som en härlig midsommar :)

#19 - Miss Baby Peaches

Ser ut som att ni hade ett supermysigt firande!

#20 - Alva berg

Vilka härliga bilder! många kramar till dig<33

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg