bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Bort med vintern

Netti Starby

 
Bort med vintern
 
Som jag nämde igår angående veckans accessoarer och skor!
Här är gårdagens outfit med samma sjal och sneakers som de övriga dagarna. Det blev en randig klänning från Åhlens och en bomberjacka från Lager 157.
 
 
Inget rosa den här gången men jag kom på att jag faktiskt har ett par ljusrosa sneakers i tyg som jag fyndade förra året hos New Yorker för ynka 99 kr. I helgen ska jag gräva fram mina vårskor och vårkläder samt rensa bort allt som har med vintern att göra. Jag vill inte se det längre!
 
Om två veckor är det påsk och eftersom barnen inte är hos mig nästa helg så ska vi pynta och pyssla redan nu i helgen. Vi måste även ut i skogen för att hitta grenar som ska sättas i en kruka utanför ytterdörren där vi ska sätta fast fjädrar i olika färger. Det kommer att bli så mysigt.
Men vi väntar med att måla ägg till skärtorsdagen eller långfredagen så att vi har något att göra då. Vi blir bara hemma och jag har ingen släkt där vi bor så vi blir även själva. Det finns bara släkt från ungarnas pappas sida men det blir inte fören på söndag ungarna ska fira påsk med dom.
 
Ska ni fira påsk?
 
 
//PUSS
 
#1 - Linda

Snyggt med randigt :-)

#2 - corneliaeriksson.blogg.se

Fint!

#3 - Amanda

Snyggt! :D kram

#4 - annelie

fin outfit :D ja kommer nog sitta hemma själv i påsk me hunden kram

#5 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sjukt fin jacka!! :)

#6 - ExklusivaMoi

Jag kommer jobba på påsk på dagarna men sen dra jag till en väninna/kollega med hennes familj. Kommer bli bjuden på polsk tradition =D... ser verkligen fram emot! Men annars skulle jag åkt till skogarna och firat med La Famillia om jag hade vart ledigt. Annars så firar jag påsk med mat å godis men inget speciellt mer =)...Kramen damen!
TREVLIG HELG btw!

Svar: Vad spännande att du ska fira Polsk tradition och det är lite speciellt. Hoppas att du skriver ett inlägg om det sen! <3 Kramis
Netti Starby

#7 - Sarah

tack visst är den =)

#8 - Annika

Snygg bomberjacka, ha en bra dag. Kram.

#9 - Helen

Snyggt! Tröjan va jättefin

#10 - Alice

Supersnygg outfit 😍

#11 - Petra Olsson

Så snygg blå färg på jackan 💖Kramar

#12 - Fanny

åhhh vilken läcker färg på jackan!! <3 Och jag vet inte om vi ska fira påsk... Tror inte..

#13 - MartinaOlsson

Hej!
Jag vill bara passa på och tipsa dig om att jag just nu har en tävling i samarbete med YR Skincare i min blogg där du kan vinna hudvårdsprodukter från dom! Om du är intresserad av att vara med är det bara att klicka på länken nedan :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/66668/vinn-hudvardsprodukter-fran-yr-skincare/​​

#14 - Mirre

Snyggt med vårigare look och mysigt att pyssla nu i helgen då

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg