bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Den överlevande solcellslampan

Netti Starby

 
Den överlevande solcellslampan
 
 
 God kväll raringar!
För en vecka sedan lös det så här fint i min hall men nu är det fortfarande ljust ute. Inget fel med det utan jag tänkte just på att det har blivit en sådan skillnad på bara en ynka vecka.
 
 
Det blir väldigt sällan att jag tänder levande ljus under sommaren men på balkongen har jag gärna några solcellslampor. Jag har en solcellslampa som har legat kvar på balkongen hela vintern och konstigt nog funkar den fortfarande. Trodde att kylan och snön skulle förstöra den men ändå har lampan överlevt. Snacka om mirakel lampa!
Annars tänkte jag bara kika in här en liten stund för snart ska jag och barnen ha lite fredagsmys med en massa gott. Det blir eventuellt någon film för varken jag eller barnen gillar Let´s Dance som de flesta tittar på ikväll.
 
Ni får också ha en mysig kväll och vi ses senare mina raringar!
 
 
//PUSS
 
#1 - Mirjam Therese

Ja, det är verkligen otroligt vilken skillnad det gör när man ställer om till sommartid! Hoppas att det blir någon bra film :)

#2 - jessy

Så fint! :D

#3 - MartinaOlsson

sv; åh tack så jättemycket! :)

#4 - Steve

Du tror inte det där med ljuset kan ha att göra med att vi vridit fram klockan?

#5 - trisiaa

åhh så fint! trevlig helg :D

#6 - cindy

ååh så vakkert!

#7 - Julia Svensson

Såå fint du har det

#8 - Mirre

Vi gillar inte heller let´s Dance ger mig inget att se, bara trams, samt så fint du tänder upp

#9 - Veronica Möller

Såååå fint! Kram! ♡

#10 - Jessica Högberg

du har så himla fint hemma

#11 - Gabriella

Åh så fint!!

#12 - MALIN

Du har det såååå fint! Kram

#13 - Katta

Så fint!

#14 - Julia Persson

Så fint ;)

#15 - NICOLE

Håller med ljuset förändrades verkligen snabbt :)

#16 - Ramona

Jag tänder inte heller ljus under sommaren om det inte är mörkt och regnigt, då kan jag tända några för mysets skull :) Är ju så himla ljust ute om kvällarna nu, fort har det gått. Nu hoppas vi på lite sol idag när man är ledig och kan vara hemma och fixa. Kram och ha det fint <3

#17 - Amanda Jona [SPONTAN]

Jag tycker inte heller om Let's Dance, men kan tipsa om Bäst i Test som gått på SVT klockan 20 på fredagar, så fantastiskt flummigt och roligt program där ett gäng komiker ska genomföra olika uppdrag :) Tyvärr var det sista avsnittet igår, men det finns på SVT-play :)

#18 - Sara Ekman

Mys :)

#19 - A W

Kul att lampan fortfarande fungerade :D

#20 - Miss Philipsen

Ibland funkar saker bättre än man tror, men hade man hoppas på det så går det ofta sönder ;D
Ljuset är så skönt, jag har haft en sollampa under det mörkaste, vilket jag har överlevt. Är så beroende av ljuset. Ha det gott!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg