bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Ellos påsk

Netti Starby

 
Ellos påsk
 
 Inlägget innehåller affiliatelänkar



1. Vattenkanna HÄR / 2. Duk HÄR / 3. Presentpåse HÄR / 4. Hängande ägg HÄR / 5. Bricka HÄR / 6. Girlang HÄR / 7. Vas HÄR / 8. Dekor ägg HÄR / 9. Fruktskål HÄR 
 
 
Jag nämde imorse att jag ska påskpyssla redan nu i helgen och hos Ellos finns det en hel del fint påskpynt. Det är liksom inte försent att klicka hem någonting eftersom beställningen hinner komma fram innan påsk. Jag vill ha någon fin korg på köksbordet där jag kan lägga i äggen som barnen ska måla. Det vore även väldigt fint att hänga upp några prydnadsägg i köket också.
Vi älskar att pyssla och ser verkligen fram emot helgen. 
 
 
//PUSS
 
#1 - ajlimullersandvik.blogg.se

kuuul!! :D Vi har aldrig påskpysslat eller fixat i lägenheten ^^

#2 - J

Fina saker!!

#3 - Mirre

Snyggt

#4 - Bella

Fin inredning!

#5 - Mirre

http://www.designadinblogg.se/sa-har-tar-du-en-skarmdump/ Såhär gör jag =D

Svar: Tack för tipset! <3 Kramis
Netti Starby

#6 - Hanna

Mycket fint

#7 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Så fint:)

#8 - Johanna Utterberg

Åh så fint! :) Jag är inte så mycket för påskpynt, men det där var riktigt fina grejer! <3 Kram

#9 - Lena

Girlangen var ju jättesöt! Inte för att jag brukar dekorera så mycket till påsk dock :P Men kanske får bli en ändring på det :P

#10 - Pauline Hurtig

ellos har så mycket fint!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg