bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Dagens tre drömmar

Netti Starby

 
Dagens tre drömmar
 
 "Inlägget innehåller affiliatelänkar"
 
 
 
Denna axelremsväska från Michael Kors är liksom rena drömmen och jag gillar att väskan är kviltad och har ett stort dekorativt spänne framtill. Klassisk, tidlös och passar till vilken oufit som helst.
 
Ett par rosa sneakers har legat länge på min önskelista och dessa snyggingar från Reebok Classics säger jag mer än gärna "ja tack" till.
 
Sofia Necklace är en nykomling till Lily and Rose populära Sofia-serie. Ett klassiskt halsband i vacker form med glittrande Swarovski-kristaller. Jag har länge suktat efter smycken från Lily and Rose och här ser ni en helt underbar dröm.
 
 
//PUSS
 
#1 - Norahsmamma

Vilka fina saker..vill ha väskan!!

#2 - Celine

Så himla fint halsband!

#3 - Emelie JS

SÅÅ FINA SAKER!! Rosa är ju den bästa färgen ;-) Kram <3

#4 - elin

Åh vilket fint halsband!<3

#5 - Louise

Skorna är ju så snygga!! :)

#6 - Amanda

Ååhh så fina saker! Kram

#7 - Amanda

Verkligen så fina saker<3

#8 - Alice

Jag hade inte tackat nej till någon av dom!

#9 - Kamilla

Jag gillar också smyckena från Lily Rose. Har några armband från dem och öronhängen.

Ha det gott.
/Kamilla

#10 - Julia Persson

Åh så fin väskan var ;)

#11 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Väskan är så fin! :)

#12 - Bella

Så snygga!

http://nouw.com/bellss

#13 - Petra Olsson

supersnygg väska:) kramar

#14 - Carro

Underbar väska! :)

#15 - Linda

Ja den väskan hade inte varit fel att vara ägare till. Ha en fin kväll. Kram

#16 - Fani

Åh skorna :) Älska skor i tuggummirosa, vill jag också ha ett par i :)

#17 - Mirre

Gillar verkligen skorna

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg