bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Saker jag vill göra i sommar

Netti Starby

 
Saker jag vill göra i sommar
 
Det är väldigt mycket som jag vill hinna göra i sommar men tyvärr räcker inte tiden till allt. I år har jag delat upp min semester då jag tar först vecka 25 och 26 och sedan jobbar jag i fyra veckor och tar därefter två veckor till. 
 Jag har ingen aning om det är en bra idé att göra så men då vet jag det till nästa år om jag behöver fyra samanhängande veckors semester.
 
Men här kommer några saker som jag vill hinna göra under min semester den här sommaren:
 
Jag och ungarna ska åka till Stockholm då vi stannar där i en hel vecka. Vi bor då hos min mamma och vi ska försöka hinna göra så mycket som möjligt.
 
 
 
♥ Jag och ungarna ska fira midsommarafton i Stockholm.
 
♥ Jag vill hinna träffa så många kompisar som möjligt när vi är i Stockholm.
 
♥ Jag vill att vi ska iväg på dagsutflyker.
 
 
 
 
♥ Jag vill ta en drink i solen.
 
♥ Vi ska sola och bada om vädret tillåter det.
 
♥ Ungarna fyller år och vi ska ha kalas för dom.
 
 
 
 
♥ Jag vill ha på mig lösnaglar varje dag. 
 
♥ Jag vill att vi ska grilla mat nästan varje dag.
 
♥ Jag vill sitta och njuta på uteserveringar.
 
 
 
 
♥  Jag vill vara nere i hamnen och äta mjukglass.
 
 ♥ Jag vill plocka en massa blåbär så att jag klarar mig hela vintern.
 
 ♥ Jag vill fota massor av bilder utomhus och lära mig mycket mer om min systemkamera.
 
 
 
 Självklart vill jag resa utomlands också men något sådant blir det tyvärr inte av i år. Jag älskar att resa och att få uppleva andra kulturer men det får bli av en annan gång i framtiden. 
 
 Under den sena semestern som jag tar runt vecka 30 ska vi bara ha oplanerade dagar eftersom jag verkligen behöver semester.
Förra sommaren hade jag en massa jobb med flytten till våran nuvarande lägenhet samt flyttstädning av den gamla lägenheten under hela semestern.
 Jag var väldigt sliten när jag kom tillbaka till jobbet efter fyra veckors semester och det är något som jag aldrig mer ska göra om igen. Under semestern behöver man liksom återhämta sig och det hoppas jag också att ni har planerat?
 
 
//PUSS
 
#1 - Matilda Berlin

Sååå mycket kul! Hoppas du hinner med allt =) Kram finaste du <33

#2 - Louise

Jag vill typ göra allt de där med:D

#3 - Mirre - Sweetwords

Ohh då har ju du också semester snart =D, samt

Svar: Ja det är ju väldigt snart! :-D Kramis
Anette Starby

#4 - Mirre - Sweetwords

Oj råka post, samt det finns ju mycket roligt att göra i STHLM

#5 - Linda

Åh, lät som underbara saker!!

#6 - Anonym

Du får väl återkomma i ämnet senare i höst och berätta hur mycket du verkligen hann med.Du har stora planer:)

Svar: Ja det får jag göra! :-D Kramis
Anette Starby

#7 - tess

Hoppas iaf att du hinner med många av dem sakerna! Bara att planera sommaren :D :*

#8 - Bella

Vad roligt med Stockholmsresan!

http://nouw.com/bellss

#9 - Dixi Wonderland

Vi plockar så mycket blåbär på somrarna :D

Svar: Vad kul! :-D Kramis
Anette Starby

#10 - Amanda

Låter super mysigt

#11 - Sara

Så mycket roligheter! Hoppas du hinner med allt du vill göra :)

#12 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så fina naglar :) Hoppas du får en underbar sommar och hinner göra allt :D Kram <3

#13 - Kattis

Åh så mycket härliga mål du har med din semester! Jag kommer också dela upp min i år och två av dom veckorna vill jag också ha helt oplanerade för återhämtning, så viktigt!😀 Kram

#14 - elin

Härliga bilder och så fina naglar du har!<3

#15 - Matilda

Heej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen (: Kraam!

#16 - Days by Johanna

Låter som härliga saker du vill göra. Hoppas du hinner göra allt, tur många saker kan göras samtidigt hihi

#17 - jessy

Åh, vill med till stockholm haha!

#18 - Nina Bergquist

Vart ska ni fira midsommar i sthlm?

Svar: Det blir nog i Täby hos min mamma! :-D Kramis
Anette Starby

#19 - Moa

Grymt! Uteservering och en drink i solen lät ju inte helt fel! Hoppas vi får fint väder i sommar!

#20 - sara

Lät som mycket mysiga och härliga saker att göra i sommar :)

#21 - Denise

Åh jag har också gjort en summer bucket list, som dock kommer upp i helgen :-)

jag tror att det är smart att dela upp sin semester, faktiskt. och göra precis som du gör, ena delen maxar man med olika saker och aktiviteter medan man i nästan period verkligen kan ta semester eftersom att man då har avverkat alla "måsten" :)

#22 - Hanna

Bra att du har en lista på saker du/ni vill göra! Den är alltid bra att utgå från så man kan pricka av och ser till att faktiskt göra något och inte bara låta tiden gå! Hoppas du kommer få göra allt det du vill i sommar! Kram <3

#23 - annelie

lät ju trevligt :D kramis

#24 - ajlimullersandvik.blogg.se

Åh, ja, vad härligt att verkligen HA SEMESTER på semestern. Det förtjänar du något så vansinnigt :D :D

Svar: Åh tack snälla! <3 Kramis
Anette Starby

#25 - Erika

Så härliga saker du har på listan :)

#26 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Låter so underbara saker du vill göra och jag hoppas du verkligen hinner med allt i sommar! :)

#27 - Kamilla

Så roligt att ni kommer hit till Stockholm. Låter som en bra idé att ha ena delen planerad med en massa kul och den andra lite lugnare. Själv har vi inte planerat alls i sommar ännu. Jag är ledig hela sommaren. Vi måste verkligen försöka styra upp sommaren lite grann så snart allt lugnar ner sig lite hemma hos oss.

Ha det bäst.
Kramis.

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg