bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Härliga sovplagg med mysiga tillbehör

Netti Starby

 
Härliga sovplagg med mysiga tillbehör
 

This post contains adlinks from Adviral

Härliga sovplagg som pyjamas i silke eller ett linne med matchande shorts är underbart att sova i. En mysig morgonrock eller en tunnare kimono i härligt material är perfekt att slänga på sig ovanför sovplaggen. Nu under vintern kan det vara skönt att ha något varmt om fötterna och då menar jag självklart mysiga tofflor.


1. Kimono / 2. Slippers / 3. Pyjamas i silke / 4. Top / 5. Shorts / 6. Morgonrock

 

Jag föredrar att duscha på kvällarna eftersom jag älskar att gå och lägga mig nyduschad. Sköna sovplagg som dessutom är fina gillar jag att gå runt i innan läggdags och då gärna med en mysig morgonrock och kanske ett par lurviga tofflor.

I kollaget hittar du några favoriter till dig själv eller kanske till någon annan i  julklapp?

 

//PUSS

#1 - Julia

Så snygga plagg!!

#2 - Maria

Fina nattkläder :)

#3 - J

Fina!

#4 - cecilia

Jag är likadan!! duschar på kvällen!! :) bra tips!!

#5 - Marianne

Att mysa runt på kvällen, nyduschad med en gosig pyamas och morgonrock är så skönt..
Det blir ofta nu när jag inte har hästar att natta varje kväll....
Kram

#6 - MALIN

Allt ser så mysigt ut! Kram

#7 - Carro

Jag älskar med sköna och fina sovplagg och dessa var ju jättefina :)

#8 - NATALIA

Har önskat mig pyjamas i julklapp ;D

#9 - Sussi

Nu på vintern behövs lite sovplagg. Fryser nästan varje natt nu. Kram

#10 - Linda Ph

Superfina! Älskar pyjamasar <3

#11 - Annika

Jättemysiga sovplagg. Kram.

#12 - Louise

Riktigt fina! <3

#13 - Lena

Jag lever i Disney pyjamasar sedan jag hittade superbilliga på Primark i London. Så fort jag kommer hem så åker dem på haha :P

#14 - Johanna Utterberg

Så fina sovplagg! :) Kramis

#15 - Linnea Kinis

fina plagg! jag har alltid på min morgonrock och tofflor varje morgon :)

#16 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Så fina :)

#17 - Gabriella

Åh såå fina!!

#18 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Så fina sovplagg! :) Wow!

#19 - Pauline Hurtig

åh så mysiga och fina!

#20 - mammatillmirakel.blogg.se

myskläder is the shit! :)

#21 - sara

Fina och mysiga sovplagg :) KRAM!

#22 - Natalie

Vilka mysisar! Jätteskönt att bära efter duschen och när det är kallare utom(och inom)hus! <3

#23 - Julia

Åh vad mysiga!

#24 - NICOLE

Så mysiga :D måste köpa nya sovkläder :)

#25 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag kan tycka att det är mysigt med pyjamas i soffan, men skulle aldrig klara av att sova i det. Blir väldigt lätt alldeles för varm :P

#26 - Julia Svensson

Åh så mysigt!

#27 - My

Så fina :D

#28 - Jennifer

Snyggt och mysigt!

#29 - Linnea

Åh, sköna och söta sovplagg är underbart!

#30 - ullie

så fina ja duschar alltid me eller oftast på kvällen då ja e så frusen =) kram kram

#31 - Linn

Så mysigt det såg ut! Kram

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg