bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Skor med väska

Netti Starby

 
Skor med väska
 
Att matcha skor med väskor gillar jag men brukar inte göra det regelbundet. Men här visar jag några exempel på några av mina väskor och skor som har samma färger. Upptäckte att jag hade några stycken när det rensades ordentligt i mitt hem inte för så längesedan. 
 
 Grått
 
Vinrött
 
Brunt
 
Svart 
 
Om jag gillar skor och väskor? Ja det gör jag men köper inte nya väskor så ofta. Om jag blir förälskad i en väska så väntar jag tills det dyker upp en rabattkod eller om det blir rea men skor köper jag efter säsong vid behov. Den svarta väskan är runt 7 år gammal men ser fortfarande ny ut och den vinröda är nyast som fyndades i våras med 40% rabatt. 
 
 Nu har ni fått se några av mina favoriter och det kommer mera inom kort!
 
 
//PUSS
 
 
#1 - Alice

Åh, ja, det är verkligen snyggt att matcha skor och väskor! ^^ Älskar också väskor och skor, hihi! Kram.

#2 - Jennie

älskar matchningen ska med börja göra sådär!

#3 - Mamma Malin

Snyggt! Förmodar att du gillar Michael Kors? ;)

#4 - Amanda

Så himla snyggt, älskar första <3

#5 - Celine

Älskar de vinröda skorna! Vill köpa ett par liknande!

#6 - Emilia

Supersnyggt! Gillar den vinröda väskan! *-*

#7 - Sandra

Så snyggt att matcha och älskar MK väskorna <3

#8 - NICOLE

Håller med, det är så snyggt när färgerna går igen :) SV hehe jaa det är ju inga problem att gå upp men jag syftade på att eftermiddagarna blir lite sega då :) Jag behöver ju inte vänja mig vid det då jag har varierande jobbtider :D

#9 - Ronja Therese

Supersnygga kombos! :D

#10 - annelie

snyggt bra ide där :D kram

#11 - Johanna Utterberg

Så snyggt att matcha sådär! :) Kram

#12 - Natalia

Så snygga!

#13 - A M

Outfit on ponit om man matchar skor med väska!!! Så snyggt!

#14 - Gabriella

Åh så snyggt matchat!!

#15 - Pauline Hurtig

men vad kul att matcha så! jag använder typ 3 olika par skor och 2 olika tygpåsar haha

#16 - Cindy

Åå herlig!

#17 - Mathilda

Så snyggt att matcha skor och väska! :D Kram

#18 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Ja, det kan ju vara bra om inte färgerna skär sig med varandra :P

Svar: Haha ja eller hur! :-D Kramis
Anette Starby

#19 - Emelie Andersson

Roligt att se sånt här tycker jag :) älskar det vin röda ;)

#20 - Josäfin Andersson

Hahaha man måste ju ha en till varje outfit ;)

#21 - Petra

Så snyggt när det matchar ,kramar

#22 - Ellen Gräntz

Men tjusigt! Jag är kass på att matcha sådär tyvärr, haha

#23 - Sara Ekman

snyggt :)

#24 - ullie

så massa fint o ja men de är kul o matcha men ja har ofta en mk väska som är svart o passar alla =)

#25 - Carro

Så många snygga skor och väskor! Så snyggt att matcha så :)

#26 - Kattis

Riktigt snyggt att matcha skor och väska tycker jag!😀 Kram

#27 - Lena

Väldigt fina skor. Köpte mig ett par vinröda nu när jag var i England något som jag velat göra länge. Så läcker färg!

#28 - A M

Hoppas du får en fin onsdag!
sv: tack kul att du gillar det, och hoppas du testar det någon gång! :D
Kram

#29 - Julia Persson

Så snyggt!

#30 - Lindsay

Snyggt när man matchar så =)

#31 - sarah

åh vad fina saker =) dom passar

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg