bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - En gullig nyckelring

Netti Starby

 
En gullig nyckelring
 
Här ser ni en jättesöt nyckelring som jag tänker låta hänga på en av mina väskor. Som ni ser så föreställer nyckelringen en liten rosa väska och jag köpte den inne på H&M. 
 
 
 
 
Jag har inte köpt den här idag för så snabb är jag inte på att fota då vi alldeles nyss kom hem.
Vilken dag vi har haft och så himla kul! Jag berättar mera senare i ett annat inlägg för nu ska vi gå igenom allt vi har shoppat och efter det ska jag laga middag. Det blev lite shopping till hemmet och en massa nya kläder till tösen.
Blev bara tvungen att sätta mig ner en stund för det är väldigt kämpigt att shoppa haha.
 
Egentligen skulle jag behöva städa men vet inte om jag orkar det idag heller. Jag får ta det värsta för i samband när jag dekorerar med nya prylar så får det bli lite städning på det. Nu ska jag packa upp, fota, småstäda och ikväll blir det film med en massa gott.
 
 
//PUSS
 
#1 - elin

Gud så söt<3

#2 - ullie

städa kan man göra en annnan dag he he .. gud va cool den va jätte söt verkligen

#3 - Cecilia

Å vilken söt!

#4 - Gabriella

Åh såå söt!!

#5 - Bella

Åh vilken söt!

#6 - Frugan E

Förmodligen den sötaste lilla väska jag sett! Med betoning på liten.. :P

#7 - Sara Ekman

Så söt!! :)

#8 - elin

Hoppas du får en toppen bra kväll<3

#9 - Petra Olsson

Så söt nyckelring 💕Kram

#10 - Mirre

Men oh vilken söt

#11 - Celine

Sååå söt!

#12 - Dixi Wonderland

Så söt :D

#13 - Denise

Superfin nyckelring! :D

#14 - Tess

Haha man blir slut av att shoppa! Jättesöt nyckelring! 😍 Kram

#15 - MALIN

Men nej, vad fin! Kram

#16 - Selma

Oh så söt den var! <3

#17 - Carro

Åh så söt! :)

#18 - LIL' BABUSTYLE - Here's my story

Men vilken söt!

#19 - Linda

Såå himla fin!

#20 - annelie

ska bli spännande å se kramis <3

#21 - JoJo

åh vilken söt! :D kramis

#22 - Matilda Berlin

Men åhhh vad söt!! Kram fining <3

#23 - Hanna

Håller med om att den är söt! De flesta små och pyttesmå saker är söta, tycker jag! :) kram

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg