bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Detaljer i badrummet

Netti Starby

 
Detaljer i badrummet
 
 Under veckan har jag visat vissa delar av mitt hem men inte från min favorit hörna i badrummet!
 
I badrummet inreder jag gärna med skönhetsprodukter och då gärna i snygga förpackningar. 
 
Mina favoriter är helt klart från Victoria Secret.
 
 Även doftljus, tvålar och lyxiga handdukar.
 
Den här hörnan piffar upp hela badrummet för annars är jag väldigt missnöjd med inredningen. Framförallt golvet som behöver bytas ut och duschen ser hemsk ut. Jag hoppas att hyresvärdarna vill göra om snart för det behövs verkligen. Men tills dess gör jag det bästa av situationen!
 
Ikväll ska jag och tösen göra hemgjord kebabpizza till middag och det ska bli så himla gott. Vi ska även handla lite gott för ikväll är det ju Idol som vi måste se på. Chris är min favorit och håller tummarna för honom. Jag ska försöka att orka städa också eftersom vi åker bort på lördag över dagen och när vi kommer hem har jag att göra ändå. Jag har en hel del att fota också men det blir mörkt ute alldeles för fort och då blir bilderna inte bra alls. Men men och det är bara att invänta något bra tillfälle.
 
Ni får ha en fortsatt mysig fredag och vi ses senare mina finaste!
 
 
//PUSS
 
#1 - tess

Förstår varför det är favoritplatsen! ;) Kram

#2 - Anita

Fint ! :D

#3 - Amanda

Åh vad fint! :D kram

#4 - Jennifer

Så fint och gott med pizza 😃😃

#5 - Madeliene

Åh så fint! :) Önskar dig en fortsatt fin fredagskväll :)

#6 - annelie

åh va fint :D kram <3

#7 - Gabriella

Såå fint!! 😍

#8 - Sara Ekman

Fint :)

#9 - Bella

Så fint!

#10 - Carro

Vilken fin hörna! :)

#11 - Ida

Men vad fint du har det, kaos hos mig haha! Kram

#12 - Alice

Jättefint, bra att du gör det bästa av situationen! ^^ Kollar också på Idol, håller med om att Chris är himla bra! Kram.

#13 - Emilia

Så fint du har gjort det! Mums så gott med kebabpizza! *-*

#14 - Linnea Kinis

vad fint du har det :)

#15 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Så fint det blev :). Rosa är ju alltid bra :D

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg