bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - 20 snabba frågor om mig

Netti Starby

 
20 snabba frågor om mig
 

1. Vilket stjärntecken är du? Jag är en skorpion!

2. När vaknade du idag? Klockan ringde 04:30 för att skulle hinna iväg till bussen mot jobbet. Jag vet att det är omänskligt tidigt men är faktiskt van vid det.

3. Vad åt du till frukost? Det blev frukost på jobbet som bestod av två smörgåsar, kaffe och ett äpple. 

 

4. Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig: Jag avskyr smaskande ljud. Det händer att jag skrattar i sömnen och jag gick på konstsimning när jag var tonåring. 

5. Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över? Jag är mest nöjd över mina långa ögonfransar och minst nöjd med min näsa. 

6. Vad har du gjort idag? Vaknat, åkt till jobbet och nu är jag påväg hem.

7. Vilken film såg du senast? "Husdjurens hemliga liv" med barnen. 

 

8. Är du besatt av någonting? Sambal Oelek. Har det i nästan all mat och har alltid en burk på jobbet och en hemma.

9. Beskriv en perfekt dag: Att vakna pigg och utvilad efter en bra natt, allt flyter på under dagen utan förhinder eller stress. Att få komma hem till ett nystädat hem med två glada barn samt att middagen står färdig på spisen. Ungarna är sams hela tiden och gör allt som dom ska utan protester. Men en sådan perfekt dag har jag hittills aldrig haft.

10. Beskriv platsen du befinner dig på just nu: Just nu sitter jag på bussen påväg hem från jobbet. 

11. Vad lyssnar du på just nu? Bussens brummande ljud som snart får mig att somna. 

12. Hur går du helst klädd? Myskläder eller stretchjeans med en stickad tröja. 

 

13. Är du morgon eller kvällsmänniska? Morgonmänniska.

14. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Bild.

15. Vad köpte du senast? Äpplen, kaffe, pålägg, bröd, toapapper och morötter till kaninerna.

16. Vad har du i dina fickor? En massa snorpapper eller näsdukar som är ett måste just nu och läppbalsam.

17. Vilken är din favoritaffär? När det gäller livsmedel så gillar jag Netto men annars är Åhléns en favoritaffär som har det mesta.

 

18. Vilka smeknamn har du haft? Nettan, Nettis och Netti. 

19. Vilka är dina största svagheter? Att jag lätt blir stressad, orolig, är lättskrämd, tar lätt åt mig negativa saker och är överkänslig. 

20. Vad ska du göra ikväll? Jag ska äta något, städa kaninburen, packa inför imorgon, duscha och tvätta håret, blogga, greja lite hemma och sedan natta kudden.

 

//PUSS

#1 - Anita

Kul att läsa :D

#2 - Matilda Berlin

Men alltså fyyy! Omänskligt tidigt minst sagt! Skönt att du verkar va van vid det =) Kram finaste <33

#3 - natalia

Roligt att läsa :D

#4 - Amanda

Oj, va häftigt med konstsim!

#5 - Marianne

Roligt med dessa listor :)
Jag har inte gjort någon för egen del, men gillar att läsa andras
Kram

#6 - Linda

Härlig lista :-D

#7 - Ida

Jag är oxå skorpion 😊
Åhléns är verkligen en toppenaffär, allt finns där!
Ha en skön dag 😍

#8 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Oj, käre värld! Du var uppe tidigt!!

#9 - Dixi Wonderland

Kul att läsa :P

#10 - maxarna

Vilken rolig lista för du delade med dig av så roliga svar.. Jag är också skorpion.. Sambal Oelek var ju spännande och lite udda. Härligt.

#11 - Linnea Kinis

ja herregud, det var verkligen omänskligt tidigt du steg upp! :o :)

#12 - elin

Kul att läsa<3

#13 - MALIN

Jättekul att läsa dina svar! Kram

#14 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Kul att läsa :)

#15 - Anna

Roligt att läsa! :) Kram

#16 - Sara Ekman

kul lista :)

#17 - Linnéa Gustafsson

Åh vilken rolig läsning!!

#18 - Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

ge mig popcorn, mums!

#19 - Emelie

Vad roligt att läsa :)
oj vad tidigt du va uppe :)

#20 - Amanda

Så roligt inlägg<3

#21 - Iselin Renée

Fint innlegg :)

#22 - Isabella Huynh

Vad roligt att läsa!

#23 - My

Klarar inte heller av smaskningar haha!

#24 - Kamilla

Åhlens gillar jag också. De har så mycket fint tycker jag och ett stort utbud av det mesta. Kram på dig från mig.

#25 - Veiken

Kul lista. Älskar att läsa olika listor! :) Kram

#26 - Maria

Kul att få veta lite mer om dig :)

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg