bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Bilder med olika bakgrunder

Netti Starby

 
Bilder med olika bakgrunder
 
Under julen när jag var hemma hos ungarnas kusiner så upptäckte jag en massa ställen i deras hem där jag kunde få fina bakgrundsbilder. Så himla typiskt av oss bloggare att vi upptäcker sånt ganska snabbt haha. Men iallafall så provade jag att fota mina naglar i flera olika bakgrunder och här får ni se några av bilderna.
 
 
En blommig tapet på en av tösernas rum. Det var mörkt ute men deras taklampa gav perfekt ljus.
 
 
Här är en bild mot en annan tapet.
 
 
Här är en bild från köksbänken.
 
 
Här från en tavla i vardagsrummet. 
 
 
Här ovanpå en duk.
 
 
Här blev det framför julgranen.
 
 
Här ligger min hand på ett paket och lurar.
 
Helt klart tycker jag att den första bilden blev bäst av alla men det är verkligen roligt att prova sig fram med olika bakgrunder och vinklar under fotografering.
Även när jag fotar outfitsbilder vill jag ha olika läckra bakgrunder om möjligheten finns, men tyvärr är alla väggarna vita hemma hos mig. Men har försökt att ta bilder framför en gardin i vardagsrummet men blev inte helt nöjd med resultatet på grund av ljuset från fönstret som förstörde. Jag har även försökt att sätta fast ett mönstrat påslakan på en dörr men lyckades inte med det heller. 
 
En fråga till er som fotar mycket? Har ni något bra tips om hur man får till snygga bakgrunder på egen hand i sitt hem? Det vore kul att få veta några nya idéer som jag kanske inte alls har tänkt på.
 
 
//PUSS
 
#1 - Amanda

Alltså dina naglar!! Så fina<3

#2 - Frugan E

Snyggt, särskilt den första! Att fota inne är krångligt, tycker jag. Men vita väggar kan man ju piffa till med tavlor eller annan deko, kanske ställa dit nån stor krukväxt och lite annat som "råkar" komma med i bild, så som skor eller snygga accessoarer. Samt att man undviker blixt så gott det går för det kan förstöra massor tyvärr. Bättre då med naturligt ljus och även om det är lite mörkt så kan man oftast rädda det i exempelvis Lightroom eller Photoshop så det ser naturligt ut. :)

#3 - elin

Så fina naglar du har<3

#4 - Alice

Haha, brukar också lätt hitta snygga bakgrunder som jag vet skulle göra sig fina på bild! ^^ Snygga naglar med! Kram.

#5 - Carro

Så snygga naglar och håller med om att den första var finast! :)

#6 - Linda

jätte snygga naglar!

#7 - NICOLE

Ja det är så kul att tänka estetiskt och vilken bakgrund och vilka motiv som gör sig bäst :)

#8 - Anna

Jättefina naglar! :D Kram

#9 - Frida

Ja verkligen, tack :)
Superfina bakgruner! Såmt skulle man ha hemma!

#10 - Kamilla

Super fina bilder. Min favorit är den med din hand på en paket. Kram Kamilla

#11 - Gabriella

Såå snygga bilder!!

#12 - Amanda

Så himla fint :D kram

#13 - Amanda

Första är min favorit också!

#14 - Julia

Men så himla fina naglar<3

#15 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Så fina naglar och kul med olika bakgrunder :)

#16 - Angelica Wåhlin

Jättefina naglar! & fina bakgrunder med ;) Kramar

#17 - emelie andersson

Tjusigt, och det blir stor skillnad beroende på vilken bakgrund det är :)

#18 - ullie

åhh fina naglar du har . jätte kul med olika bakgrunder

#19 - Emilia

Fett snygga naglar! Jag fotar rätt så mycket men inte så mycket i inomhus så har tyvärr inga tips! :/

#20 - Louise

Jättefina bilder och naglar ! 😍

#21 - cecilia

åh vilka fina naglar :) <3

#22 - cecilia

skrev in fel blogg ju, haha!! :D<33

#23 - Maria

Snygga och jättefina bilder! Jag ska nog inte ge råd gällande denna typ av fotografering som du efterfrågar, då jag själv aldrig tar några sådana bilder. Men rent spontant så tycker jag nog vit bakgrund vore bäst för då framhävs ju kläderna bäst...

#24 - Carro

Hoppas du får en härlig torsdag :)

#25 - Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

snygga!!

#26 - madabouttea.se

Älskar första bilden! Så snygg bakgrund till naglarna!

#27 - Pauline Hurtig

blir verkligen så olika bilder beroende på bakgrunden!

#28 - Jennie

Så snygga naglar! <3

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg