bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - En bild som får mig att...

Netti Starby

 
En bild som får mig att...
 
...En bild som får mig att smälta!
 
 
En bild som får mig att skratta!
 
 
En bild som får mig att vilja gosa!
 
 
Katter är ju för härliga djur och hade jag haft möjlighet så hade jag varit kattägare för längesedan. Jag är uppväxt med katter och alla katterna hade sina olika personligheter.
 
En av katterna trodde att han var en hund eftersom han växte upp med våran dåvarande hund och dom lekte med varandra som två hundar. Gick man på en promenad med hunden så skulle katten alltid följa med och så vidare. Om jag skulle skaffa en katt idag så skulle kanske katten bli som kaninerna haha. Det bor otroligt många katter i mitt område och grannkatten sitter ofta utanför våran dörr. En riktig kelgris och man behöver bara titta på honom så börjar han att spinna.
Vi får se här längre fram i framtiden om det blir någon kisse eller om jag väntar tills jag blir pensionär. Fast då vill jag säkert även ha en hund som jag också har drömt om i evigheter.
Jag har alltid älskat husdjur och när jag var liten hade jag både kanin, marsvin, hund, katt och hamster. Även fiskar, vandrade pinnar och salamandrar men dom kan man inte gosa med som man gör med pälsdjur. 
 
Bilderna som jag visade här ovanför hittade jag via weheartit och det var rena slumpen att jag hittade just dessa tre bilder.
Då kom jag att tänka på att den första är så söt att jag smälter, den andra ser så rolig ut och jag kan tänka mig att den katten hade hoppat upp för att leka med persiennen men istället lyckats fastna. Den tredje bilden ser så gosig ut med katterna som myser med varandra. Nu blev jag så sugen på att klappa dom.
 
 
//PUSS
 
#1 - Maria

Så fina bilder på katterna, smälter ju när man ser den första :) Jag gillar också djur, men är mer en hundmänniska. Skulle gärna vilja ha en hund, men får nöja mig med att gosa med Håkans katter när jag är hos han :)

#2 - Matilda Berlin

Hahaha! Älskar inlägget! Och ÄLSKAR första bilden! Smälter verkligen!! Kram finaste och ha en underbar söndag <33

#3 - Anita

Men ååh, haha första bilden va bra söt :D

#4 - Veiken

Söta som socker, men jag skulle aldrig vilja ha ett djur. Alltför stort ansvar och så blir jag låst. Vill göra vad jag vill, när jag vill utan att behöva tänka på "barnvakt" :) KRam

#5 - Ebba

Så sööt den första var!!

#6 - Carro

Vilka söta bilder! Katter är söta, men jag är mer hundmänniska. Jag skulle dock inte vilja ha en egen hund, det räcker med att gosa med mina syskon :)

#7 - elin

Haha katter är för härliga!<3

#8 - Eva`s blogg

Ja djur är underbart men som vi säger vi vill kunna resa när vi känner för det :) kram å fin söndag

#9 - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv

Åh första bilden 😍

#10 - Iselin Renée

Så søte bilder :)

#11 - Annika

Katter är verkligen trevliga sällskapsdjur. Jag är glad att jag har Lady och Lufsen. Ha en fortsatt trevlig söndag. Kram.

#12 - Dixi Wonderland

Hoppas att du får en bra Söndag :D

#13 - Linda

Jag med älskar husdjur, inte katter dock, hihi. hundmänniska.
Svar: Nä, klart man har druckit ngn gång och jag kommer att förhindra detta. En grej hade ju varit att chockhöja priset så de unga inte får råd/köper det i lika stor mängd. Var gärna med och sprid ordet!

#14 - Jonna

Haha, roligt inlägg!! Älskar katter 😻

#15 - Amanda

Haha, åh vilka härliga bilder!

#16 - Ellen Gräntz

Alltså katter <333

#17 - jessy

Djur är det bästa som finns!

#18 - Linda

vilka härliga bilder, den första är ju bara så söt!

#19 - NICOLE

Å så gulliga bilder :) husdjur är såå mysigt att ha, :)

#20 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så härliga bilder :)

#21 - Amanda Sofi

Vilka härliga bilder!

#22 - Frida

Kul att du gillade det :)
Mysiga bilder! Älskar också katter

#23 - Carro

Hoppas du har en härlig söndag! :)

#24 - Lena

Men ååh suget efter en katt blev inte mindre nu alltså! Så söta!

#25 - MALIN

Men NEJ vilka underbara bilder! Kram

#26 - cecilia

mina katter är mitt liv, och jag ääälskar katter!! :) har haft det hela mitt liv! världens finaste djur!! :)

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg