bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - En snygg tröja till våren

Netti Starby

 
En snygg tröja till våren
 
Äntligen börjar förkylningen att avta då den har hållit i väldigt länge. Det är nästan så att jag har glömt bort om hur jag mådde förra veckan och sånt förtränger jag snabbt. Hoppas att jag kan komma igång med träningen igen nästa vecka och för säkerhets skull avvaktar jag tills dess så att det inte blir ett återfall.
 
 
Kolla in vilken söt tröja jag hittade på h&m:s hemsida och den finns även i andra färger. Ljusrosa plagg vill jag bära till våren och den här tröjan skulle bli perfekt. Jag gillar speciellt den breda spetskanten nedtill och kring v-ringningen framtill, samt detaljen med knyband bak i nacken.
Det skulle vara snyggt att matcha tröjan med ett par slitna jeans eller ett par svarta skinnbrallor. 
 Tröjan hittar ni här <---
 
Ni får ha en fin dag och vi ses senare mina sötnosar!
 
 
//PUSS
 
#1 - MALIN

Vad fin den är! Kram

#2 - Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula

Jättesöt tröja :). Skönt att du börjar må bättre.

#3 - ramona

Superfin tröja verkligen <3 Underbar färg till våren :) Hoppas du får må bra nu och får en fin dag <3

#4 - Amanda

Åh vad fin! Vilket bra tips :D kram

#5 - Anita S

Söt tröja :D

#6 - Mirre

Ohh jättefin tröja, skönt att du mår bättre

#7 - Amanda

Såå fin!

#8 - Dixi Wonderland

Gud va söt :D

#9 - Eva`s blogg

en snygg tröja i mon smak :) hoppas du får en fin dag kram

#10 - Louise

Jättefin! 😃

#11 - Matilda Berlin

Men åhh vad fin! Verkligen såå härlig vårfärg =) Kram sötaste du! <33

#12 - cecilia

såå söt tröja!:D

#13 - Carro

Superfin! :)

#14 - Mathilda

Åh vad härligt!

#15 - Johanna Utterberg

Så snygg tröja till våren verkligen! :) Kram

#16 - Sara Ekman

åååh så fin tröja!!

#17 - Alice

Så söt tröja, och smart av dig att vänta ordentligt med träningen! <3 Kram.

#18 - Linnéa Gustafsson

Vilken snygg tröja, så fin färg!!

#19 - natalia

Gud vilken söt! :D

#20 - Maja

Supersöt, hade passat dig superbra tror jag :)

#21 - Norahsmamma

Supersöt tjeöja ochdu är fin! Kram

#22 - tess

Superfin ju! :D Kram

#23 - annelie

snygga tröjor :D kram

#24 - Pauline Hurtig

men åh så söt tröja!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg