bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Härlig inredning

Netti Starby

 
Härlig inredning
 

This post contains adlinks from Adviral



Soffbord / Ros / Spegel / Sängkläder / Puff / Poster

 

Nu är det dags för lite rosa färger igen och det är liksom ingen ovanlig färg här på bloggen längre. Sängkläderna med volanger ser helt underbara ut och det är något som jag faktiskt skulle behöva. Bra pris är det på dom också och det är ett stort plus i kanten. Hemma hos mig bryter jag av det rosa med ljusgrått men tycker även att svart färg passar bra som ni ser i kollaget. 

Idag ska alla mörkblåa detaljer försvinna in mitt kök och istället ersättas med rosa detaljer. Brukar byta ut en hel del inför säsonger eftersom jag gillar att ändra om hemma. Jag har även fler projekt på gång samtidigt som jag ska hinna fota några samarbeten inför veckan. Vill få riktigt fina bilder för sånt gillar jag och hoppas att det blir tillräckligt ljust ute senare idag. 

Ni får ha en härlig lördag och vi ses senare igen mina finaste!

 

//PUSS

#1 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag tror att jag och Erik har ganska mörkt året om. Men bara vita möbler i alla fallolyckor dithörande stor skillnad <3

#2 - Matilda Berlin

Men åhh vad mycket fint!! Hade då inte sagt nej till det!! Kram sötaste och ha en underbar dag <33

#3 - Tess

Tänker på våren när jag ser den där färgen! :D

#4 - Sara Ekman

så fint : )

#5 - Eva`s blogg

Jätte fint o så roligt med nytt i hemmet :) kram å fin lördag

#6 - Sara Tuvesson

Älskar rosa färger i inredningen :)

#7 - elin

Snyggt<3

#8 - Jessica Högberg

Vilken härlig rosa färg!!

#9 - Mirre

Snyggt

#10 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så otroligt fina saker :)

#11 - JoJo

svart och rosa är så fint ihop tycker jag :) kramis

#12 - ÅSA

Älskar rosa!!!!!

#13 - Julia

Så fint!

#14 - elin

Älskar verkligen rosa<3

#15 - Miss Jennifer

åhhh snyggt, älskar heminredning!

#16 - Anna

Så mycket fint! :D Kram

#17 - Linnéa Gustafsson

ÄLSKAR spegeln <3

#18 - Jonna

Så fint <3

#19 - Emma

Så mycket fina grejer :) Kram

#20 - sarah

oh vad fina saker

#21 - annelie

vilka fina prylar :D älskar oxå rosa <3 kram

#22 - cecilia

men åå jag vill ha allt!!:D

#23 - Petra Olsson

Så fint 💕vill så gärna ha en rosa puff . Kram o fin lördag

#24 - Miss Baby Peaches

ÅH, älskar det där bäddsetet! Så himla fint!

#25 - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Snyggt! :)

#26 - Annika

Vad fint med rosa, jag själv har mycket blått i min lägenhet för det är min älsklingsfärg. Ha en fortsatt trevlig helg. Kram.

#27 - Biggeros

Härligt att förnya sig med ljusa färger inför våren!! Gillar Rosa🤗

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg