bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Peppande citat

Netti Starby

 
Peppande citat
 
Jag letade efter citat via Pinterest om livet och hittade en hel del som jag blev tvungen att spara. Något som jag jobbar med mig själv är att försöka leva i nuet och hittade ett peppande citat som passar perfekt. ”Ge varje ögonblick en chans att bli den bästa stunden i ditt liv”. Tänk om jag kunde tänka så någon gång? Men ska försöka att ge det någon chans vid något tillfälle. Gäller bara att ta tag i det och den enda som kan hjälpa mig är jag själv. Får bli någon slags utmaning tror jag?
 
 
Just nu går det sådär för mig att tänka i nuet men lite bättre går det än vad det var för några månader sedan. Därför är det bra att läsa citat inom ämnet så att jag får en daglig påminnelse. Just denna citat skulle jag gärna vilja rama in på väggen men det får bli senare i framtiden eftersom jag inte har någon skrivare. Annars går det säkert att framkalla via nätet och det ska jag kolla upp.
 
 Nu sitter jag på bussen på väg mot jobbet men ska alldeles strax stiga av. Eftersom det handlar om nuet så ska jag inte fundera på om vad som händer här näst. Men herregud vad svårt det är att tänka så men jag önskar er en underbar dag och vi ses senare mina finaste!
 
 
//PUSS
 
#1 - natalia

Ha det så bra på jobbet <3

#2 - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv

Så himla bra citat! Ha en fin fredag <3

#3 - Dixi Wonderland

Citat är så peppande tycker jag :D

#4 - Eva`s blogg

ärligt, jag fattar mig inte på pinterest har appen men vet inte alls hur o varför ...fint citat kram

#5 - Miss Baby Peaches

Ja, tänk om man kunde leva efter det där!

#6 - maja

Fint, det är bra med citat som man kan läsa för att få extra pepp!!

#7 - Alice Lindström

Vad fint!

#8 - Matilda Berlin

Men alltså åhh vilket underbart citat!! SÅ himla bra!! Hoppas du får en fantastisk dag med många underbara ögonblick <33

#9 - Linnéa Gustafsson

Hoppas du får en bra arbetsdag!

#10 - Blondina

Jaaa ska fira sambon köpa hem lite gott & dricka å njuta av helgen :) ska du göra nå speciellt?

#11 - Tilda

Åh jag älskar att hitta inspirerande citat! <3

#12 - Emelie Andersson

så himla fint :) älskar citat och speciellt när de passar in sådär riktigt bra :)

#13 - Petra Olsson

Så fint citat,jag har själv såå svårt för nuet måste skärpa mig jag svävar långt fram eller långt bak i tiden.kramar

#14 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så himla fint citat!

#15 - elin

Bra citat <3

#16 - Anna

Så fint citat! <3 Kram

#17 - Jessica Högberg

Ställ ett larm på mobilen varje dag... <3

Svar: Smart idé! :-D Kramis
Netti Starby

#18 - Kamilla

Klokt citat. Jag är en citat och ord nörd har jag fått höra av både vänner och make. Men det tycker jag om så jag är mer än gärna en citatnörd. Ha en bra kväll.

#19 - Linnea Kinis

bra citat! :)

#20 - ullie

det är inte så lätt att leva i nuet vara positiv o täna bra
önskar en fin start på helgen kram o fin lördag

#21 - Pauline Hurtig

så bra och viktigt citat!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg