bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Rosa detaljer i badrummet

Netti Starby

 
Rosa detaljer i badrummet
 
Här visar jag några nya detaljer från mitt badrum men lovar att visa helheten i ett annat inlägg.
 
 
Inte för så längesedan klickade jag hem några saker från H&M Home när det var 30% rabatt på hela köpet. Bland annat ett doftljus i rosa marmor som får synas i badrummet bland mina skönhetsprodukter. Har velat ha den så himla länge och nu är den äntligen min.
  
 
En jättefin rosa handduk och en matchande badhandduk. 
 
 
Badrumsmattan är inte ny men däremot mattan i marmor som ligger under. 
 
 
Det var den mattan som jag pysslade med förra helgen då den nu täcker hela badrumsgolvet. Avskyr annars mitt golv men det här gav verkligen ett lyft och ser nu mycket fräschare ut. Runt kanterna klistrade jag fast vit dekorplast men behöver snygga till lite mera innan fotografering. Om jag hinner i helgen så ska jag fortsätta med det beroende på hur lång tid det tar med mitt hår. 
 
 
 
//PUSS
 
#1 - Carro

såå fint med rosa detaljer! tummen upp från mig

#2 - Julia Svensson

Åh så fint!

#3 - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Åh, älskar doftljuset!

#4 - Alice

Underbart med ljusrosa, riktigt fina detaljer! ^^ Kram.

#5 - Linnea Kinis

ser fint ut! :)

#6 - Marianne

Bad/duschrum är viktigt att ha fina saker och hålla fräscht i tycker jag, nu är jag väldigt nyfiken på kanten på mattan samt att få se helheten.
Önskar jag var lite mer kreativ och pysslig här hemma
Kram

#7 - elin

Åh så mycket fint<3

#8 - Linnéa Gustafsson

Åhh så fint med rosa färger, super snyggt!!

#9 - sara

Älskar också rosa detaljer, så vårigt och fint :) KRAM!

#10 - My

Så fint :D

#11 - Lars

Ser mysigt ut. Själv undviker jag rosa färg i det mesta. Hade rosa manchesterjeans på 70 talet med utsvängda ben. Tyckte det var cool då. Men sedan aldrig mer rosa för mig Men doftljus älskar jag skiter i vilken färg de har men doften viktig

Svar: Haha jag förstår att rosa inte är din färg! :-D Kramis
Netti Starby

#12 - Mirre

Oh så fint

#13 - Jonna

Så fint <3

#14 - Norahsmamma

Underbart med dessa fina rosa detaljer 💕

#15 - Cindy

Fine detaljer!

#16 - Julia

Så fint!

#17 - MALIN

Vad fint! Kram

#18 - Jeanette

Vad mysigt allt ser ut :) Gillar verkligen dom rosa tonerna

#19 - Sussi

Vilken bra idé du fick. Mattan var jättesnygg. Ska bli kul att se helheten sen, det jag sett hittills bådar gott :) Kram

#20 - Pia Widlund

Jättefräscht med rosa detaljer.

#21 - Miss Baby Peaches

Tjusigt!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg