bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Att utvecklas med Instagram

Netti Starby

 
Att utvecklas med Instagram
 
Det var längesedan jag visade er mina senaste bilder från mitt Instagram flöde som jag blir mer och mer aktiv med. För något år sedan glömde jag ofta bort att jag ens hade ett Instagram konto men nu satsar jag stort på fina och inspirerande bilder. Både från mig privat, samarbeten, mina tips och framför allt sånt som jag gillar. Jag satsar högt på fina bilder med hög kvalitet och då gärna i närbilder men självklart dyker det upp någon mobilbild emellanåt. 
 Det är även roligt att kolla in dom äldre bilderna då jag ser en hel del av min utveckling inom fotografering. Mitt mål är att utvecklas, bli en bättre fotograf och att få till bilderna snygga efter kreativa idéer. 
 Genom Instagram hittar jag mycket tips och inspiration från andra konton som jag följer och det är verkligen roligt att få dela med sig av sina egna bilder till andra. 
  
 
Jag vill mer än gärna följa flera Instagrammare och det finns många som jag har missat. Det vore roligt om flera av er ville börja följa mig där för då hittar jag er och följer er tillbaka!
 
På Instagram heter jag @netti108 och ni hittar mig genom att klicka här <---
 
 
//PUSS
 
 
#1 - Carro

Vilket fint Instagramflöde :)

#2 - Denise

Fint flöde! :)
Ska genast in och följa dig :-)

Svar: Vad kul och nu följer jag dig också! :-D Kramis
Anette Starby

#3 - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Så fina bilder ;* Följer dig redan!

#4 - Anna

Fina bilder! :) Kram

#5 - Matilda Berlin

Men åhh vad roligt!! Du tar ju verkligen sååå himla fina bilder!! Kram fining <33

#6 - Matilda Berlin

Men åhh vad roligt!! Du tar ju verkligen sååå himla fina bilder!! Kram fining <33

#7 - Alice

Fina bilder du har postat!

#8 - Marianne

Mitt instagramkonto är ganska dött, varje gång jag får följarförfrågningar undrar jag varför? Jag har nog inte förstått vitsen med det än... Hehe
Tittar sällan eller aldrig på andras konton heller....det mesta publiceras ju dubbelt iom fb
Kram

#9 - Tess

Vilket vackert flöde du har! Lägger till dig ja :D själv heter jag tesssjoberg på instagram ☺️ Kram

Svar: Vad roligt och nu följer jag dig också! :-D Kramis
Anette Starby

#10 - Eva`s blogg

följer dig redan :) kram

#11 - Maria

Superfina bilder! Jag har inget Instagram, avslutade det för lite mer än ett år sedan :)

#12 - Julia Svensson

Älskar Instagram!

#13 - Julia Svensson

Älskar Instagram!

#14 - Dixi Wonderland

Instagram ger mig så mycket inspiration :D Undrar lite vad man gjorde innan instagram fanns xD

#15 - Matilda

Instagram är så himla roligt! :)

#16 - Johanna Utterberg

Så kul hur man utvecklas i sin fotografering och så fina bilder!! :) kram

#17 - Lars

Anette tyvärr har jag inte nåt Insta eller facebook konto. Du tar fina bilder, jag är inte så bra på det

#18 - Sussi

Superfina bilder! Kram

#19 - NATALIA

Du har så himla fin insta :D

#20 - Carro

Hoppas du har en härlig onsdag :)

#21 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Du har så fina bilder :)

#22 - Hanna

Men wow så fina bilder du lägger ut😍

#23 - Erika

Instagram är så bra :)

#24 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag har ju tyvärr inte instagram!

#25 - Frida

Superfina bilder! :)

#26 - Ronja Therese Persson

Älskar instagram! Ditt flöde är jättefint!! :)

#27 - Kamilla

Super fint konto du har på Insta.

#28 - Sarah

Så fina bilder :) De e så roligt me insta :)

Kram

#29 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag använder bara mobilbilder på Instagram..! Oops! Men så har jag iofs inte som mål att utvecklas som fotograf heller ^^

#30 - Jennifer

Jätte fint flöde :D Följer nog dig tror jag, ska dubbelkolla :D Missjennifer.se heter jag på insta :D

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg