bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Det här med löss

Netti Starby

 
Det här med löss
 
Den här tröjan har jag varit dålig på att använda under hela vintern och nu ska det bli ändring på det. Gillar speciellt rosetterna vid handlederna som är fina detaljer.
 
 Jeans från h&m // Tröja från gina tricot // Boots från dinsko
 
 
 
God morgon mina finaste!
 
Idag vabbar jag fortfarande med lilleman men idag mår han lite bättre så imorgon kan han nog gå till skolan och jag åka till jobbet. Så länge han inte får febern tillbaka för det är bra att vara hemma en feberfri dag för säkerhets skull.
 
Annars är jag så glad över att gardinerna byttes ut i helgen för det har genast blivit så ljust och fräscht med ljusa gardiner. När man kommer in genom ytterdörren så ser man det direkt.
Jag är så sugen på att köpa hem färska blommor för det blir jag också glad över att se. Får se om jag kanske köper hem någon bukett till helgen?
En mindre rolig sak som har hänt är att tösen har fått löss igen. Vi gör behandlingar på henne hela tiden känns det som men ändå återkommer lössen gång på gång. Tur att jag har varit hemma med lillen dom här dagarna så att jag fick lite extra bonustid till att pilla med lössen. Annars är det verkligen tidskrävande att göra det varje kväll och eftersom jag redan har tidsbrist så känns det inte alls bra. Men det är bara att bita ihop och försöka göra det bästa av situationen. 
 
Ni får ha en fin dag och vi ses senare mina underbaraste!
 
 
//PUSS
#1 - Dixi Wonderland

Tröjan var så fin på dig :D

#2 - annelie

löss är inget vidare..hoppas dom försvinner :D kram

#3 - Johanna Utterberg

Så himla mysig tröja!! :) Fyfasen för löss, kliar i hela mig när jag hör om det. :( Kram

#4 - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Åh, har samma tröja fast med svarta detaljer, använder den SÅ mycket! En soklar favorit :)

#5 - Marianne

Skönt att han mår bättre, men fasen vad jobbigt med lössen :(
Vet inte hur det funkar, men se man sanera säng och allt hon haft på huvudet? Soffkuddar och så, tänker jag på....
Kram

#6 - Lisa

Mina har aldrig haft löss- peppar, peppar. Tur det, för jag hade nog klippt av Siennas tjocka kalufs i ren desperation!

#7 - Petra Olsson

Denna tröjan har jag på mig i dg fast i svart så fin o skön:) åh hjälp det kliar i huvudet nu:)det går löss på barnens skola nu så jag måste kolla läget i kväll extra .vi fick ju i höstas och jag får panik för det är så jobbigt o få bort dessutom fick jag en lus i håret också:) mindre kul,har du provat olika shampoon eller kör du samma märke? jag hittade ett som hjälpte när vi hade som värst och ett av barnen hade enormt mkt löss i håret ,köpte ett som verkade över natten och allt försvann då. jäkla äckligt e det men hoppas du får bort dem nu.kram

#8 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Nej usch vad tråkigt med löss :(

#9 - Frida

Tack det var riktigtgott :)
Nej vad jobbigt! Hoppas hon blir av med lössen snart och att de inte kommer tillbaka igen

#10 - My

Superfin tröja! Men usch för löss :(

#11 - Julia Svensson

Åh så fin outfit!

#12 - Alice

Tröjan ser ju supermysig ut, och så himla jobbigt med löss! Hoppas de försvinner och att lilleman blir frisk! <3 Kram.

#13 - Maria

Jättefin tröja! Löss är inget kul, haft det en gång och vill inte få det igen..

#14 - Kamilla

Fy vad jobbigt med löss. Avskyr verkligen när de perioderna börjar härja igen. Ursnygg tröja med banden vid handlederna. Krya på er där hemma. Kram Kamilla

#15 - Pauline Hurtig

åh så jobbigt med löss :(

#16 - cecilia

men usch med löss:( Dom kan vara jobbiga! se till så inte lössen blivit "immun" emot behandlingen som ni gör.. använder man samma hela tiden så blir de liksom att de inte biter på lössen till slut<3

#17 - ullie

är det något ja hatar usch!!
ja peppar kanske ja ska säga har vi inte haft det på ett år minst men innan han vi inte få förrän de fick igen tjejerna o fy så jobbigt o någon hade väl på solan o inte tog bort eftersom det fortsatte men nu hoppas vi de e borta o hoppas detsamma till er fy sjutton

#18 - Josefine Monroe ♥

Men vad tråkigt med löss :( Jag hade löss för några år sedan. Inte alls kul!

#19 - Saga

Så fin topp

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg