bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Extra tungt men jag överlevde

Netti Starby

 
Extra tungt men jag överlevde
 
Det första som händer när jag kommer hem från jobbet idag är av med kläderna och på med myskläderna. Ska färga hårutväxten, städa och sedan mysa med kaninerna.
 
 
Hej på er sötnosar!
 
Äntligen är det fredag och tänk att jag ändå överlevde denna långa arbetsvecka. Efter att ha varit bortskämd med kortare arbetsveckor under jul och nyår så kändes det extra tungt i måndags. Men nu är det bara en dag kvar och det känns väldigt skönt.
Efter jobbet ska jag ner på stan för att köpa en ny hårfärg eftersom hårutväxten behöver färgas om. Ska även sätta om några löshårs slingor under helgen så att håret känns fräschare. Beställde hem några fler refiller i veckan eftersom slingorna går att återanvända. Måste även dammsuga och torka golven för det känns så himla smutsigt då jag mår dåligt över det. 
 
 
När allt är klart ska jag plocka fram lite gott och slänga ner mig i soffan till någon film eller serie. Men det är faktiskt en film som jag verkligen vill se med får se om jag kan få tag i den via nätet? Ska ta och googla runt lite för då får man liksom dom bästa svaren. Vilken tur att google finns för hur hade jag annars klarat mig? 
 
Men faktiskt så längtar jag redan tills ikväll men först ska jag se till att den här arbetsdagen tar slut. Ni får ha en fin dag och vi ses senare alla godingar!
 
 
//PUSS
 
#1 - Denise

Det är alltid första prio när jag kommer hem, på med mjukisarna!

#2 - Amanda Sofi

Låter som en bra fredag!

#3 - Bea

Låter som en bra fredag!!

#4 - Linda

Gud så gott med svenskt lösgodis :-D

#5 - Miss Baby Peaches

Så gör jag typ varje dag om jag ska vara hemma hela kvällen. Jag kommer hem och hoppar direkt i myskläderna och tofflorna!

#6 - Hanna

Hoppas du får en mysig fredagskväll 💖

#7 - majamyra | en livsstilsblogg mitt i uppförsbacken

Samma här, byter om direkt till myskläder. Befrielse att få av sig BH:n :) haha. Skönare med en mjuk top, eller inget alls. Äntligen helg! Här i Örebro är det lite vitt men inte så kallt. Men jag lär nog mysa framför en brasa ikväll med ett glas rött. Eller så slänger jag mig i spabadet ute.
Trevlig helg!

#8 - tess

Åh va mysigt! Passa på att koppla av <3 Kram

#9 - Sara Ekman

Äntligen helg!!

#10 - Dixi Wonderland

Hoppas att du får en jätte fin helg :D

#11 - Jeanette

Mums vad gott med godis :)

#12 - Angelica Wåhlin

Så mysiga kläder du har på dig på bilden! :D Kram

#13 - My

Hoppas du får en jättemysig kväll :D

#14 - Julia

Mys me film och gotta!<3

#15 - Jennifer

Åh lösgodis, det måste jag köpa imorgon :P

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg